need my speed Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 In je eigen map! Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Nee, zo flauw ben ik niet. En ik wil natuurlijk wel een preciese lokatie. Alleen welk level is niet voldoende. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Een van die bonus levels edit:oh ook de locatie. Bewerkt: 2 december 2005 door AmsterdamBoy Reageren
need my speed Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 In Hidden Surprise? Er rijd namelijk een Bulwark zonder Maffia ster en in andere kleur rond, en het zijn de textures van lvl 1...Dus het moet wel ergens in Hidden Surprise zijn...Maar hoe ik die map ook af zoek, ik zie nergens die rode tile...Dus dan moet het eigenlijk wel je eigen level zijn. Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Dus dan moet het eigenlijk wel je eigen level zijn. Waarom zo weinig vertrouwen in mijn woord? Reageren
need my speed Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Dan MOET het Hidden Surprise zijn... Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Laat maar zien waar je bedoelt, dan. Reageren
need my speed Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Alleen in multiplay rijden Bulwark's rond zonder Maffia kleur / teken...Of die rijden in je eige map rond! Aangezien ik tiles uit level 1 zie, waar geen Maffia in voor komt (alleen Zaibatsu's, loonie's en Yakuza's), moet het dus Hidden Surprise zijn, die heeft de tiles uit level 1, en in multiplay rijden alle auto's zonder teken en met andere kleuren rond...Maar dat kan ook in je eigen map, en aangezien ik nergens dat stukje wat jij hebt gefotografeerd hebt gezien (dit moet wel op vallen door die rode straat stenen), trek ik de conclusie dat het in een van je eigen maps is... Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Met alle respect, maar hoe vaak moet ik zeggen dat het niet in een eigen map is eer je me gelooft..? Als je weet waar het is, maak dan een screen, of geef het aan op een plattegrond, aan speculaties hebben we niets. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Moeilijk plaatje.... ik weet hem niet. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Hier????? (hidden surprise map) Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Nope, niet eens warm. Reageren
need my speed Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Hierzo, een screen uit de editor (toch handig)... Sorry dat de screen onduidelijk is en met dat witte vlak er naast, maar sinds dat we een nieuwe grafische kaart hebben komt er in dat witte vlak HP Invent met een blauwe achtergrond te staan...Dat heb ik nu dus verwijdert, maar dan word het daar wit...Maar hoe kan ik er voor zorgen dat dat helemaal niet komt? Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Eindelijk. Voor de duidelijkheid: Het is bonus level A. Reageren
need my speed Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Sorry, Photoshop enz liggen plat..Ik kan dus even geen plaatje maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.