Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Is er iets waardoor die groene gastjes je uit je auto sleuren? Ze pakken nooit mijn auto dat vind ik leuk kan ik op die gastjes schieten? Die jat mannetjes die pikken telkens me geld en dan roepen ze telkens ''gimme your money'' wat doen ze dan eigenlijk met je geld? En wat doen die mannetjes met die autos die ze gejat hebben? Meestal zie ik ze uit stappen i'm out of here hoor je ze roepen. Maar sommige blijven door rijden, wat doen ze er mee? Reageren
Daedalus Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze mijn auto jatten. Wel als ze al de beslissing hebben gemaakt dat ze een auto willen hebben en jij jat hem dan net even voor ze. Dan pakken ze hem weer van jou. Ja en wat ze met die gestolen waar doen... Als je een gejatte auto volgt stappen ze inderdaad na een tijdje uit. Gewoon even joyriden dus. Als ze gewoon het beeld uitrijden en het verkeer rijdt een beetje door verdwijnen ze volgens mij gewoon. En die ventjes die geld afpakken doen er niks mee. Ze stelen gewoon geld en rennen dan weer weg. Je zou voor jezelf kunnen verzinnen dat ze er een tv van kopen, of drugs of drank of een avondje uit gaan. GTA is wat dat betreft niet de Sims. De poppetjes zijn er omdat er nou eenmaal poppetjes in een stad horen te zijn. Ze doen verder helemaal niks. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ja maar ik zou graag willen dat ze mij uit die auto trekken dan kan ik op hun schieten Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Is er iets waardoor die groene gastjes je uit je auto sleuren? Nee, dit gebeurt volstrekt willekeurig. Er zijn wel situaties dat ze nooit je wagen zullen stelen, bijvoorbeeld wanneer je een carbomb hebt, of je een belangrijk missievoertuig bestuurt. Die jat mannetjes die pikken telkens me geld en dan roepen ze telkens ''gimme your money'' wat doen ze dan eigenlijk met je geld? Wat doet de gemiddelde zakkenroller met geld, denk je? [...]Maar sommige blijven door rijden, wat doen ze er mee? Gewoon rondrijden, net als iedere automobilist in GTA2. Meestal rijden ze wel ruwer, en stappen ze na een tijdje weer uit om een volgende te jatten. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze mijn auto jatten. Dan heb tot dusver je behoorlijk mazzel gehad, aangezien ze het wel degelijk doen..! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Jammer er is dus niks voor bij mij doen ze het ook niet. Reageren
Daedalus Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze mijn auto jatten. Dan heb tot dusver je behoorlijk mazzel gehad, aangezien ze het wel degelijk doen..! Ik denk dat ik dan te snel voor ze rijd. En als ik vast kom te staan stap ik zelf al uit en pak ik een auto ergens ver voor me. Het gebeurt wel eens dat ze achteloos over de weg lopen. Ja, en als ik dan aan kom geturboot zijn ze plat. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik sta altijd stil voor een stoplicht maar bij mij instappen ho maar. Lantyz kan je ene screen maken wanneer jij er uit word gegooid? Reageren
Lantyz Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Tuurlijk. Het was raak bij de eerste joyrider die ik tegenkwam in Residential: Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Die groene gassies donderen mij ook altijd uit mn auto, heel irritant. Van die rooie zakkenrollers heb ik niet veel last, zodra ik er 1 zie knal ik hem gewoon overhoop. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Waarom doe ze dat bij mij niet? Nog een vraagje hoe kom ik in stad 2 of 3? Reageren
need my speed Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Genoeg geld verdienen. Naar stad 2: 1 miljoen. Naar stad 3: 3 miljoen. Game uitspelen: 5 miljoen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Ik wil gewoon naar stad 2 kvind stad 1 SAAAAAAAI Bewerkt: 30 november 2005 door -supremecars- Reageren
maarte41 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Als je geen zin hebt om genoeg geld te verzamelen kan je natuurlijk ook een cheat gebruiken. Hier staan alle gta2 cheats. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ok Bedankt. Reageren
Froop Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Of download de gta2 manager. Die zit boordevol extra's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.