Hutenmah414 Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Sorry SummerBase, ik bedoelde Render niet layer ... :$ En je mag me alles dat je weet van photoshop hoor, want nu ken ikl er echt niets van .. Bewerkt: 23 juni 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Froop Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 File -> open.. -> zoek je file. Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik heb de tutorial ook gedaan en hij was makkelijk te volgen voor een PhotoShop noob als ik. Dit is mijn outcome: Reageren
!!!Steffanii, Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Hoii Hoii , Goeiee Tutt hoor. '' 'K heb meer gedaan dan dat daar staat hoowr. '' && Goed uitgelegd. -&' xx Steffaniiee!! Reageren
alessio Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hallo, Ik ben een beginner ik kan niet zo goed met photoshop omgaan, Wat ik hier niet begrijp is Render,, hoe plaats je een plaatje der op? Vriendelijke groeten Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hallo,Ik ben een beginner ik kan niet zo goed met photoshop omgaan, Wat ik hier niet begrijp is Render,, hoe plaats je een plaatje der op? Vriendelijke groeten Een render is een uitgeknipt plaatje dat je kan gebruiken om signatures of iets dergelijks met Photoshop te maken. Goede site's voor renders te vinden zijn planetrenders en gamerenders. Eenmaal je eventjes gezocht hebt en een mooie render gevonden hebt, klik je met je rechtermuisknop op de afbeelding, en klik je op Afbeelding Opslaan Als. Je slaat hem op, op een willekeurige plek (ik heb een aparte map, speciaal voor renders). Daarna open je de afbeelding met Photoshop, en je zal een plaatje zien, zonder achtergrond. Je gumt het logo weg, en je verkleint de afbeelding ([Alt] + [Ctrl] + ) naar een goed formaat. Je kopieërt de afbeelding in een nieuw ([Ctrl] + [N]) bestand, en je kan beginnen met een sig te maken. Reageren
alessio Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hallo,Ik ben een beginner ik kan niet zo goed met photoshop omgaan, Wat ik hier niet begrijp is Render,, hoe plaats je een plaatje der op? Vriendelijke groeten Een render is een uitgeknipt plaatje dat je kan gebruiken om signatures of iets dergelijks met Photoshop te maken. Goede site's voor renders te vinden zijn planetrenders en gamerenders. Eenmaal je eventjes gezocht hebt en een mooie render gevonden hebt, klik je met je rechtermuisknop op de afbeelding, en klik je op Afbeelding Opslaan Als. Je slaat hem op, op een willekeurige plek (ik heb een aparte map, speciaal voor renders). Daarna open je de afbeelding met Photoshop, en je zal een plaatje zien, zonder achtergrond. Je gumt het logo weg, en je verkleint de afbeelding ([Alt] + [Ctrl] + ) naar een goed formaat. Je kopieërt de afbeelding in een nieuw ([Ctrl] + [N]) bestand, en je kan beginnen met een sig te maken. Goeiedag, Ik heb zojuist een mooi plaatje gevonden, heb hem opgeslagen en geopend in PhotoShop CS2. Krijg ik een melding ''Could not completed your request because the file-format module cannot parse the file'' Wat moet in nu doen? Groeten Reageren
raymono Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 maarw at mnoet je downloaden daarvoor ?? Reageren
alessio Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 maarw at mnoet je downloaden daarvoor ?? Ik had een C.Ronaldo plaatje, Maar ik heb een andere plaatje gebruikt, die werkte wel!. Maar ik kom niet verder dan dat render op de sig plaatsen ik snap der geen hol van! Reageren
alessio Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Mensen! Met volle trots show ik men eerste sig! Ik vind hem wel meevallen Graag hoor ik tips enzovoorts! (hoe show ik men foto?) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) hoe show ik men foto? Je kan eerst je foto uploaden op een hosting site, zoals Photobucket.com, Plaatjesupload.nl, en de meest gebruikte op het forum: Imageshack.us. Als je niet weet hoe je moet uploaden, raad ik je aan om hier even naar de 6de FAQ te kijken. Bewerkt: 12 april 2008 door Hanneswasco Reageren
skills Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 mooie tut die van mij is niet echt wat ik had gehoopt maar egt lelijk vind ik hem niet dit is mijn outcome: Reageren
Tieess Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Mijn outcome, ik weet dat het lettertype niet mooi is, maar voor m´n eerste sig vind ik het best netjes, en ik heb die laatste stappen overgeslagen. Graag tips en rates. (´t is mijn eerste keer) Bewerkt: 29 april 2008 door Tieess Reageren
Gemphen Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Mijn uitkomst, niet helemaal zoals verwacht. Vette tut trouwens Reageren
Tieess Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Wil iemand mij even tips geven? Zie mijn sig paar postst hierboven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.