Jump to content

[PS] Hoe maak je een mooie sig


Froop

Recommended Posts

Sorry SummerBase, ik bedoelde Render niet layer ... :$

En je mag me alles dat je weet van photoshop hoor, want nu ken ikl er echt niets van ..

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • alessio

    4

  • Froop

    3

  • Hutenmah414

    3

  • Lets^Freak^Out

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...
  • 5 maanden later...
Hallo,

Ik ben een beginner ik kan niet zo goed met photoshop omgaan,

Wat ik hier niet begrijp is Render,, hoe plaats je een plaatje der op?

Vriendelijke groeten :cya:

Een render is een uitgeknipt plaatje dat je kan gebruiken om signatures of iets dergelijks met Photoshop te maken.

Goede site's voor renders te vinden zijn planetrenders en gamerenders.

Eenmaal je eventjes gezocht hebt en een mooie render gevonden hebt, klik je met je rechtermuisknop op de afbeelding, en klik je op Afbeelding Opslaan Als. Je slaat hem op, op een willekeurige plek (ik heb een aparte map, speciaal voor renders). Daarna open je de afbeelding met Photoshop, en je zal een plaatje zien, zonder achtergrond. Je gumt het logo weg, en je verkleint de afbeelding ([Alt] + [Ctrl] + ) naar een goed formaat. Je kopieërt de afbeelding in een nieuw ([Ctrl] + [N]) bestand, en je kan beginnen met een sig te maken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben een beginner ik kan niet zo goed met photoshop omgaan,

Wat ik hier niet begrijp is Render,, hoe plaats je een plaatje der op?

Vriendelijke groeten :cya:

Een render is een uitgeknipt plaatje dat je kan gebruiken om signatures of iets dergelijks met Photoshop te maken.

Goede site's voor renders te vinden zijn planetrenders en gamerenders.

Eenmaal je eventjes gezocht hebt en een mooie render gevonden hebt, klik je met je rechtermuisknop op de afbeelding, en klik je op Afbeelding Opslaan Als. Je slaat hem op, op een willekeurige plek (ik heb een aparte map, speciaal voor renders). Daarna open je de afbeelding met Photoshop, en je zal een plaatje zien, zonder achtergrond. Je gumt het logo weg, en je verkleint de afbeelding ([Alt] + [Ctrl] + ) naar een goed formaat. Je kopieërt de afbeelding in een nieuw ([Ctrl] + [N]) bestand, en je kan beginnen met een sig te maken. ;)

Goeiedag,

Ik heb zojuist een mooi plaatje gevonden, heb hem opgeslagen en geopend in PhotoShop CS2.

Krijg ik een melding ''Could not completed your request because the file-format module cannot parse the file''

Wat moet in nu doen? :N

Groeten :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

maarw at mnoet je downloaden daarvoor ??

Ik had een C.Ronaldo plaatje,

Maar ik heb een andere plaatje gebruikt, die werkte wel!.

Maar ik kom niet verder dan dat render op de sig plaatsen ik snap der geen hol van!

Link to comment
Delen op andere websites

hoe show ik men foto? :7

Je kan eerst je foto uploaden op een hosting site, zoals Photobucket.com, Plaatjesupload.nl, en de meest gebruikte op het forum: Imageshack.us.

Als je niet weet hoe je moet uploaden, raad ik je aan om hier even naar de 6de FAQ te kijken. ;)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mijn outcome, ik weet dat het lettertype niet mooi is, maar voor m´n eerste sig vind ik het best netjes, en ik heb die laatste stappen overgeslagen.

spiderman1jpghc1.jpg

Graag tips en rates. (´t is mijn eerste keer)

Bewerkt: door Tieess
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...