Jump to content

The Portland Chainsaw Masquerade


Samurai

Recommended Posts

Ik heb hem ook een paar keer moeten overdoen. Als je de analog stick gebruikt om te bewegen, kan je beter weglopen van de vijanden. Dit draait gewoon beter naar mijn gevoel.

Zorg dat je gewoon een shotgun ( kan je eerst 20 hidden packages zoeken) en een colt bij je hebt, die doden de vijanden in één keer.

Hou goed de radar in de gaten van waar ze komen. Loop gewoon hele tijd van ze weg en als je een afstandje verwijdert bent van ze, draai je je vlug om en schiet er 1 of 2 dood en loop weer weg.

Zo tot ze allemaal dood zijn. Het vergt wat oefening maar na een tijdje haal je het wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze heb ik 1x over moeten doen. Je moet zorgen dat als je de trap afloopt eerst rechts de colt pakt, en daarna links armor. Pak de colt alvast en schiet de 1e neer. Als er veel mannetjes op je af komen, moet je zorgen dat je langs zo'n blok loopt en daar dan achter gaat staan. Hun blijven de hele tijd tegen dat blok aanlopen zodat jij ze makkelijk neer kan schieten. Gebruik ook de richtings-toesten om snel te kunnen schakkelen tussen mannetjes. Als je colt op is, moet je de schotgun pakken. Als er wat van je health af is, moet je zo snel mogelijk naar het health-icoontje lopen.

EDIT: Colt is een revolver.

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal die dus niet ik hem al 24X hernieuw gedaan :duh:

Ik ga even jullie tips volgen maar is het niet beter met een machine geweer?

EDIT:

Thanks is gelukt met die COLT :)

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Het beste kan je deze missie halen met een .357 (Colt) of een M4. Pas als je heel grote afstand hebt pas schieten en als je geraakt wordt, altijd eerst health pakken. En doe een armor om. Ook nooit meer dan 2 tegelijk killen. Altijd één voor één. En probeer langs de dozen te lopen, daar botsten ze vaak tegen aan, zo kan je tijd winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben gewoon blijven rennen in een cirkel en wanneer ik genoeg ruimte had, toni laten draaien en ééntje afschieten. En dit blijven herhalen tot ze er een voor een liggen... Dit duurt wel eventjes.

De eerste keer dacht ik dat het nu afgelopen was en missie geslaagd... maar vincenzo was ik vergeten :*D terug opnieuw beginne

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik gebruik doodgewoon de shotgun, stap gewoon in ne flikke auto en dan krijgt ge 5 shotgun kogels, doe da tussen elke missie en dan hebt ge ter wel genoeg

>>> Door Dizzee: Post enkel wanneer er een vraag wordt gesteld, dit lid zal die missie al lang gehaald hebben, hoef je hem dus ook niet meer te helpen... niet meer topicbumpen graag. slotje<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...