cryst Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 hallo, ik ben bij de missie van alliairi ofzo ( eiland 2 ) en k moet de burgemeester killen ?maar die lukt me nie heb iemand tips ? hoe k em het beste kan doen ?? Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Pak eerst armor en full health. Ga in het park zónder wapens vast. Sla 'm in elkaar of grijp snel een wapen. Ren zo snel mogelijk tot je op de straat bent en een auto jatten. Ga dan gewoon naar je savehouse. Moet te doen zijn. Wat lukte eigenlijk niet? ps. Bedoel je niet Salvatore? Reageren
AlexAlmelo Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Wel snel naar je savehouse gaan, anders komen er sentinels met security achter je aan Reageren
VforV Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Oooh, ik wil ook naar het 2e eiland... Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Oooh, ik wil ook naar het 2e eiland... vraag een save game met 2e eiland in het save game aanvraag topic, of begin met de missies Reageren
Samurai Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Die missies zijn echt niet zoo moeilijk op het 1ste eiland, enkel The Portland Chainsaw Masquerade volgens mij. >>> Door Dizzee: Ontopic blijven a.u.b. Dit geldt ook voor VforV.<<< Bewerkt: 7 december 2005 door Dizzee Reageren
VforV Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Ik zit ondertussen al op het 2e eiland. Die job waar je de mayor moet proberen te killen heb ik ook enkele keer opnieuw moeten doen. Die security-gasten in hun grijze pakken zien er niet stoer uit, maar ze zijn wel gevaarlijk met hun machineguns! En als je uit dat park weet te komen achtervolgen ze je nog eens ook. Ze schoten mijn banden ook lek en het feit dat ze net zoals polities je constant rammen is ook niet zo tof. En een tip: probeer dicht in de buurt te komen v/d burgemeester (zonder wapen vast) en haal dan stel een goed wapen boven en knal hem omver. (opletten voor de security). Ik hoop dat dit ontopic was, Dizzee? Bewerkt: 16 december 2005 door VforV Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Vraag ik me af VforV, na 12 dagen is deze missie wel gelukt denk ik. Bewerkt: 16 december 2005 door The Golden Fighter Reageren
DenTheMen Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 k heb hem met sniper van afstand afgeschoten en toen weg geboekt naar Pay n' Spray daar om het hoekje met Molotov Cocktails die Securitys autos kapot geknald toen op me dooie gemak de telefoon gehaald en klaar... Reageren
dre Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 ik ben ook zo dicht mogelijk geweest en dan snel een geweer genomen, vervolgens gaan lopen met gsm. Daarna in mijn klaarstaande auto gesprongen Reageren
Puke Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 ik ben met een auto t park ingereden, op t moment dat hij dicht in de buurt komt van een ingang. Gelijk goed overhoop gereden, uitgestapt, op de telefoon zeg maar, weer direct de wagen in en weggereden. Ik had eerst ook andere strategieen geprobeerd, zoals met sniper rifle, maar dit werkte toch het beste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.