Jump to content

Psp in geheim


Nicje

Recommended Posts

[font=Comic Sans Ms]Hello ,

Kheb een klein ptrobleemke ! Keb mij ne psp gekocht geheim !!

Maar nu kan ik bijna noojt opt GTA LCS spele !

Iemand ideen wat hij zou doen ?

PLz Help Mij !!

Ne Die Hard Gta`r !

Ps: Keb diee psp speciaal vo GTA gkocht ! :puh:[/font]

Bewerkt: door Nicje
Link to comment
Delen op andere websites

Zeggen tegen je ouders dat ze eerst moeten kloppen als ze je kamer opkomen, en als ze kloppen dan de PSP verstoppen en de deur opendoen.

Eventueel vragen of je een slot mag voor je privecy.

BTW, je handtekening is veel te groot, het maximum aantal pixels is 500 x 150 en jij hebt er 800 x 436.

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat het slimst is dat je hem weer in de winkel inruilt voor geld.

Dit zorgt alleen maar voor problemen.

Je kan er beter voor zorgen dat je het van de Sint krijgt (misschien krijg je er vanavond wel 1), het bij elkaar spaart (ga werken!) of natuurlijk van je ouders krijgt (heb je nu niet veel meer kans op)

En die 300 euro missen ze niet hoor :sst:

Dus je kan beter zorgen dat ze het geld direct weer terug hebben, anders ben ik ban dat je voorlopig geen games meer mag spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ze hebben het ontdekt van die 300€ enjah ik heb gezegd dat ik dat allemaal aan "snoep" heb uitgegeven ! dusjah ze waren niet zo boos ! Dus nu voorlopig ga ik de klink van mijn deur vijzen ! endan wel zien wat er gebeurd eh !

BTW : BigG - > Tnx vo d tip !

Link to comment
Delen op andere websites

'Niet zo boos' nadat je ze verteld hebt €300,= te hebben opgegeten..? Ik ken een heleboel mensen die ook dat soort ouders willen hebben. ;)

Zonder gekheid, ik denk niet dat het verstandig hiermee door te gaan. Als je die PSP niet meer om kunt ruilen, zou ik in ieder geval niet wachten tot je ouders er zelf achter komen (Want ga er maar vanuit dat dat toch een keer gebeurt). Altijd nog beter zelf ermee voor de dag te komen, heb je op zijn minst het voordeel van de voorbereiding...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ze hebben het ontdekt van die 300€ enjah ik heb gezegd dat ik dat allemaal aan "snoep" heb uitgegeven ! dusjah ze waren niet zo boos ! Dus nu voorlopig ga ik de klink van mijn deur vijzen ! endan wel zien wat er gebeurd eh !

BTW : BigG - > Tnx vo d tip !

Dan moet je binnekort toch is naar de tandarts van je ouders denk ik. 300€ aan snoep is niet goed voor je melkgebitje.

Nog een hint: Speel als je ouders weg zijn!! Sssssst maar wel geluid uit :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet slim ik had het niet gedaan maar hoe oud ben je anders kan je mischien een krantewijk ofzo gaan doen om het geld terug te verdienen en het eerlijk te vertellen als je het hebt dan zijn ze denk niet zo heel erg boos.

Tip.

Doe het nooit meer het gaat aan je geweten knagen ik heb ook iets gedaan waar ik spijt van heb en ik voel me er nog steeds tot op de dag van vandaag kloote over.(gelukig weet niemand het).

Link to comment
Delen op andere websites

300 euro jatten niet slim jongen :N

Het beste is inderdaad het geld weer verdienen en dan eerlijk vertellen en terug betalen :Y

Ik hoop dat je hiervan leert en het nooit meer doet wat stelen is fout!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou ik nooit doen. Ik kreeg ook geen PSP. Je moet gewoon je ouders een maand hun zin geven, daarmee bedoel ik afwas doen, goed rapport hebben, kamer opruimen. Dat helpt hoor. Ik heb het trouwens vandaag gevraagt en ik mag er mij wsl na de grote toetsen omgaan zelfs nog met GTA LCS erbij. Gewoon een maandje ofzo je inspannen en je krijgt alles wat je wilt. (bij mij helpt dit :Y )

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...