Jump to content

Arjen Vs Thabit


Arjen

Recommended Posts

Vind je dat erg? Jongen, jij lokt bij elke topic ruzie uit en vervolgens als ze wat zeggen, ga je nog een keer posten en ga je ze uitlachen.

Ga weg van dit forum of bemoei je met je eigen zaken. Als je het hier niet mee eens bent stuur je een PM naar de moderators, maar doe alsjeblieft niet zo achterlijk. :cya:

edit

@ General Lee: Plz, niet mee bemoeien, komt alleen nog maar meer getrappel van.

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Blijf graag bij elkaar uit de buurt jongens.... Kinderachtig gedoe.... :N

Owh jaw ik zal nog even stemmen.

Het is omdat ik gek ben op schildpadden :puh: dus ik ga voor Arjen

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Zie je arjan...

Ik had gwn gelijk..

En dan wordt jij boos..?

Triest or..

>>> Door Ewoud: En dit kost je 20% wegens pure arrogantie! Ik heb niemand gelijk gegeven! <<<

Als je niemand gelijk hebt gegeven waarom stem je dan?

Dan gaat het toch gwn door..?

dus ik had toch gelijk..

>>> Door Ewoud: Het ging over het ruzie maken tussen jullie 2! Ik ga me niet met een stemming bemoeien dat mogen de makers van dit topi weten en de mods van dit fora weten.<<<

jij gaf me een warn...

dan bemoeide je er toch mee

>>> Door Ewoud: Het ging over de ruzie! Dus het persoonlijke gedeelte!<<<

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Ewoud zei net nog om te stoppen, jij gaat gewoon verder. En ookal heb je gelijk, So What? Mensen maken fouten, mensen zijn niet perfect :t ..

Btw, Jij zegt: "En dan wordt jij boos..?", kijk hier is naar:

stel je godver niet zo aan..

ik d8 dt en gelijk ga je huilen.. :S

Doe normaal zeg..

..

Ik stem voor Arjen, thabit, jouw sig is ook mooi, maar die van Arjen is toch nét iets beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik dan maar even te hulp schieten..

Ten eerste wil ik even aan Arjen melden dat de eind datum eigenlijk tot 9 december is, maar omdat je laat op een dag begon daarom telt die dag niet mee.

Voorbeeld:

Battle start 5 december 10 uur s'avonds. 5 December die dag telt niet mee, eind datum word dus 7 december.

Dit omdat je laat met de battle begon.

Over al dat geruzie hier op het graphic fora, laat dat niet meer zien. Hier word nu zeer streng op gelet. Respecteer elkaars meningen en ben je het ergens echt totaal niet mee eens, pm Slimm of mij. Ga niet zelf een conflict met iemand aan terwijl er heel gezellig en spannend wordt gebattled, je verziekt het alleen maar.

Mijn stem gaat naar Arjen.

Dit omdat ik vind dat er veel meer is aangedaan, en het is weer eens iets anders.

Ps. Peace dudes.

Link to comment
Delen op andere websites

Thabit

Mijn smaak gaat daar gewoon naartoe, oude gebouwen/stadjes heeft wel sfeer. Arjan ook goed gemaakt, veel succes allebeide verder.

Gegroet Ruurd31.. :*D

*Edit: Met dat stemmen hé? Is het altijd t/m (bijvoorbeeld) 10 december, of kan het ook tot zijn?

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me nog dat ik boos werd, dit was niet mijn bedoeling, excuses.

@ Levi: Oh, dan is het inderdaad een foutje van mij met die data. Misschien is het handig om bij het topictitel te zetten: Stemmen kan tot en met 10 December, of iets in die geest.

@ iedereen: Het is Arjen. Danku! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Battle is nu bijna afgelopen. Edited door Thabit

>>> Door .Levi.: De battle is pas afgelopen als de volgende dag aanbreekt.<<<

>>> Door .Levi.: En nog iets je bent nu bezig met 2 battles, maar ik zie het dit keer door de vingers. :Y <<<

Door Thabit:Ik dacht dat deze al afgelopen was, omdat er al iets anders onderstond (9 dec..)

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

stem voor arjen. Die van Thabit, daar zit water in, maar heeft opzich niks met water te maken.

en Achille, ik heb het compleet met je eens, stelletje moderators hier zijn gek in hun fokking hoofd.

>>> Door Ewoud: Als je het niet eens ben met de regels/warn stuur een pm naar een admin! Ga niet de (g)mod's/admins beledigen om iets wat dan jezelf gedaan heb! En als je niet weer waar iets over gaat. Bemoei je er dan niet mee!

Je krijgt 20% voor dit zeer smaakvolle antwoordt van je!<<<

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...