samus (gast) Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 wrom isser geen plattegrond van de hidden packages in gta3? Reageren
8-Ball Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 wrom isser geen plattegrond van de hidden packages in gta3? Die is er wel, gewoon even zoeken Google Reageren
japser Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Ik heb die plattegrond ergens gezien maar weet niet meer waar....maar die hidden packages boeien me eigenlijk niet.... B) Ik had hem trouwens inderdaad via google gevonden op een site.... Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Hier heb ik de hidden packages van portland,staunton island,shoreside vale Hidden packages portland Hidden packages staunton island Hidden packages shoreside vale Reageren
gta3speler Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 ik kijk nooit naar die maps ik cheat gewoon:D:D Reageren
Braakbal Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 he mensen, ik ben hier nieuw en ik heb me aangemeld omdat ik een vraag had aangaande de hidden packages. Ik ben dus "op jacht" naar alle 100 hidden packages, op het eiland portland heb ik ze allemaal op 1 na, die op het dak van het Liberty pharmaceuticals ligt. ik kan alleen niet op het dak komen, ik heb alles al geprobeerd waar ik op kan komen, maar het lukt me maar niet. heeft iemand de oplossing voor mij, ik zou het erg op prijs stellen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 Welkom... Braakbal..? ( :huh: ) Anyway... Als het dak niet te hoog is kun je proberen om er een ambulance tegenaan te rijden, op de ambulance te klimmen en vervolgens op het dak (Op die manier kun je trouwens nog veel meer daken verkennen... Niet dat er echt veel boeiends te doen is, maar het is wel een uitdaging. ). Reageren
Braakbal Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 hehe mooie naam toch? anyway, ik heb dus zo'n beetje elk hoog voertuig wel geprobeert zelfs die triad fishvans zijn niet hoog genoeg... Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 is dat op dat dak dicht bij joei's (of zow iets)? dan moet je : eerst een 'coach' (bus)pakken, deze in de lengte tegen de muur zetten dan een paar voertuigen waar je op kan voor die bus zetten(om een soort trap te vormen)aangezien claude niet kan klimmen, als je dan op het dak van die bus bent kan je zo het dak op( van dat gebouw) Reageren
Braakbal Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 bedankt voor je reactie, maar ik heb de desbetreffende hidden packages inmiddels te pakken gekregen, je moest via de rails van de trein op het dak springen. Reageren
Timotees Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 mij lukt het niet via de rails hoor... alleen via z'on busje... Reageren
samson Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 hallo mensen ik ben bezig met de packs maar ik kan er een niet vinden en dan nog wel met foto ook Deze tekst staat er bij: Just east across the road from the Hepburn Heights Towers are some trees on the bank. Amongst these trees is another package. MAar kan hem niet vinden hebben jullie tips? Reageren
samson Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 okeej bedankt ik heb gezocht in een verkeerd bosje :rolleyes: Reageren
Arjen Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 okeej bedankt ik heb gezocht in een verkeerd bosje :rolleyes: Geen probleem, ik wist waar hij lag nl. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.