Jump to content

plattegrond


samus (gast)

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...

he mensen,

ik ben hier nieuw en ik heb me aangemeld omdat ik een vraag had aangaande de hidden packages.

Ik ben dus "op jacht" naar alle 100 hidden packages, op het eiland portland heb ik ze allemaal op 1 na, die op het dak van het Liberty pharmaceuticals ligt.

ik kan alleen niet op het dak komen, ik heb alles al geprobeerd waar ik op kan komen, maar het lukt me maar niet.

heeft iemand de oplossing voor mij, ik zou het erg op prijs stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom... Braakbal..? ( :huh: )

Anyway... Als het dak niet te hoog is kun je proberen om er een ambulance tegenaan te rijden, op de ambulance te klimmen en vervolgens op het dak (Op die manier kun je trouwens nog veel meer daken verkennen... Niet dat er echt veel boeiends te doen is, maar het is wel een uitdaging. ^_^ ).

Link to comment
Delen op andere websites

is dat op dat dak dicht bij joei's (of zow iets)? dan moet je :

eerst een 'coach' (bus)pakken, deze in de lengte tegen de muur zetten

dan een paar voertuigen waar je op kan voor die bus zetten(om een soort trap te vormen)aangezien claude niet kan klimmen, als je dan op het dak van die bus bent kan je zo het dak op( van dat gebouw) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hallo mensen ik ben bezig met de packs maar ik kan er een niet vinden en dan nog wel met foto ook

GTA%203_small_package003.jpg

Deze tekst staat er bij:

Just east across the road from the Hepburn Heights Towers are some trees on the bank. Amongst these trees is another package.

MAar kan hem niet vinden hebben jullie tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...