Jump to content

Nieuwe Sig


Vincenzo

Recommended Posts

Ik vind de kleuren beter, alleen je ziet meer bij het mannetje (Vincenzo, nietwaar? Hoe kwam ik er toch op... :D ) dat hij is uitgeknipt, dus als je hem wat beter weggumt met een wazige gum (niet al te wazig!) kun j hem mooier krijgen. En ohja, een mooi randje kan er ook wel bij. ;) (Doe eerst een witte stroke van 2px, en daarna een zwarte stroke van 1px.)

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een randje eromheen oranje gezet en nu ziet hij er zo uit:

signaturegtaforum98gc.jpg

Rate deze als het kan ook

(ik krijg maar niet voor elkaar om de goeie render, die heb ik klaarliggen, erin te zetten)

Bewerkt: door Vincenzo
Link to comment
Delen op andere websites

Begint al steeds meer te lijken.

Probeer zoals andere al zijden met de blur tool (waterdruppel) de randen van het mannetje een heel klein beetje wazig te maken.

Tip: klik op tekst layer met rechts -> blending options, kan je leuke dingen vandaan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien heb je het iets te veel gedaan, zelf heb ik die functie nog nooit gebruikt.

Anders kan je hem nog altijd proberen te inblenden, of de opacity van het mannetje lager zetten (op 50% ofzo, dit kan bij de layers, gewoon op die layer klikken en dan op opacity 100% klikken en het balkje naar links verschuiven tot de helft ofzo. Gewoon wat jij mooi vind).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe dat kan, maar als iemand me zou kunnen vertellen hoe ik een kant en klaar gerenderd plaatje er over heen kan zetten, graag. :-(

Hier nog twee nieuwe, als jullie die zouden kunnen raten :*D :

signature8ot.jpg

signaturevincenzo2copy8cb.jpg

Eentje is door m'n broer gemaakt, raad eens welke!

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik Photoshop aan het proberen ben later komt het grote werk wel. En waarom dit plaatje, omdat bij LCS iemand Vincenzo Cilli heet en zie mijn naam.

Bewerkt: door Vincenzo
Link to comment
Delen op andere websites

Maar je kunt toch ook een ander plaatje van Vincenzo Cilli nemen? Het hoeft toch niet persee de hele tijd die te zijn? Maar ja. Veel succes nog verder met het maken van je signature. Ik hoop dat je wat aan me hebt gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...