VforV Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Yo, Heeft iemand al level 9 (met de sneeuw)? Ik zit nu aan level 5 (nu heb je al donder en bliksem; zalig. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 wees iets duidelijker, als je het over een save game hebt, dan zul je er toch niks aan hebben omdat het alleen IN deze zij-missie sneeuwt, en dit moet trouwens in het missie hulp gedeelte van het forum en anders: ja waarschijnlijk zou IEMAND dat wel hebben;) Reageren
need my speed Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ja, ik geloof het wel...Welke weersomstandigheden (ofzo) kun je allemaal krijgen bij Car Saleman? Reageren
VforV Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Sneeuw in level 9, maar ik zit nog maar in level 5 en heb alleen donder en bliksem als speciale effecten gehad. wees iets duidelijker, als je het over een save game hebt, dan zul je er toch niks aan hebben omdat het alleen IN deze zij-missie sneeuwt, en dit moet trouwens in het missie hulp gedeelte van het forumen anders: ja waarschijnlijk zou IEMAND dat wel hebben;) Sorry hoor! *Edit: Ik heb level 9 al gehad, maar het was mission failed doordat the cops me ramden waardoor m'n bak in de fik ging. Nu mag ik wel geld ophalen als officiële car seller bij de showroom en de trage wagen is vervangen door een snelle Hellenbach GT. Bewerkt: 9 december 2005 door VforV Reageren
djaa Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 ik heb ook 1keer sneeuw gehad maar meer niet weet iemand waardoor dit kan?? of kom de sneeuw alleen in missie's Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 ik heb ook 1keer sneeuw gehad maar meer niet weet iemand waardoor dit kan?? of kom de sneeuw alleen in missie's alleen in car sales man level 9 Reageren
djaa Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 en dan krijg je nooit meer sneeuw jammer het zou wel leuk zijn als je het vaker kreeg Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Je kan wel sneeuw krijgen als je wilt. Download de cheattool v3.0 op www.gtagames.nl. Daar kan je het weer aanpassen en het dan laten sneeuwen, de instalatie van de cheattool is zeer gemakkelijk, het is gewoon een savegame. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.