Jarno Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik ben zelf idee loos terwijl het programma zelf een remake krijgt. Ook bugfixes en snelheids fixes. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Nice job kerel heel erg goed vertaalt alleen soms sluit ie ineens af meschien ligt het aan me pc zou best kunnen Reageren
Jarno Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Dankje en bij mij sluit hij nooit zomaar af (En als hij afsluit krijg ik eerst foutmedling). Reageren
Puma Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Het zou HEEL fijn zijn als je kon fixen dat je meerdere bestanden in 1 keer kan toevoegen. Want anders moet je altijd weer een SAMI script maken enz. Dus dat je gewoon ImgTool opstart, de files delete, de nieuwe add (en dus niet 1 voor 1 maar allemaal in 1 keer) en eventueel Rebuild Archive (maar ik doe dat nooit en heb er ook nooit problemen door). Zou erg handig zijn! Keep up the good work, ik ga 'm straks downloaden want ik ga nu eerst de kranten lopen . Succes, Grtz Puma. Reageren
Jarno Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 In MultiIMG 2 (Die nog W.I.P. is) kan je al meerdere bestanden tegelijk toevoegen snel . In MultiIMG 1 kan dat ook al maar duurt dat ontzettend lang. Reageren
Jarno Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 - Bump - Ik ben de laatste dagen bezig geweest van het veranderen van het uiterlijk. Ik zal iniedergeval zeggen dat er heel anders zal uitzien. Ook ben ik bezig met een VERSIE 1 naar VERSIE 2 converter. En nog veel meer nieuwe snufjes zullen in MultiIMG 2 zitten. Reageren
mickey Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Klinkt zeker goed Jarno. Maar wat bedoel je precies met een versie 1 naar versie 2 converter? Van Vice City/III naar San Andreas? Trouwens, zal MultiImg 2 een betere LCS support en een VCS support hebben? Is het dan ook mogelijk om files uit een LCS/VCS .IMG te extracten? Ik weet niet of dat bij LCS kan, maar bij VCS in ieder geval (nog) niet. Greets, Mickey Reageren
Jarno Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Maar wat bedoel je precies met een versie 1 naar versie 2 converter?Van Vice City/III naar San Andreas? Ja Trouwens, zal MultiImg 2 een betere LCS support en een VCS support hebben? Nee LCS support wordt eruit gehaald (Ook al was die brak) want het is tot nu toe onmogelijk om het te extracten omdat zelfs de bestandsnamen nergens staan of gecodeerd zijn. Reageren
Jarno Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Ik wil om jullie mening vragen. Is de restyle een beetje gelukt? En wat kan er beter nu aan het uiterlijk? Edit Ook kan ik melden dat het opslaan van een archief (herbouwen) ruim 50% in tijd is verminderd! Bewerkt: 12 november 2006 door Jarno Reageren
SWYV Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 ik weet niet of jij dit zoiets kun maken bij dit multiIMG: de model viewwer met textures erop? vb jij opent GTA3.IMG en dan wil jij zoeken naar een auto maar jij kent de naam niet meer of weet niet meer kan ook en geen zin om 16316 bestanden te textracten en dan met 3D tekenprogramma te openen en bekijken nee dan weer afsluiten dan weer openen lijkt me niet fijne werk echt veel fijner en grote verbetering ivm de originiele IMG tool 2.0 zou ik zeggen als jij de viewer bijvoegt Reageren
Jarno Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Het probleem is. Ik heb helemaal geen ervaring met rendering. Dus dat zal me niet lukken. Reageren
SWYV Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 och das jammer want lijkt me wel handig he maar de uiterlijk ziet wel goed uit (misschien achtergrond van GTA met tekst eronder GTAgames 4 life in graffitti style ? ^^ Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 je kunt WEL al meerdere bestanden toevoegen in een keer doe gewoon control inhouden en klik je benodigde bestanden aan en dan op okej alleen bij mij sluit ie soms plots af dan Reageren
Jarno Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 je kunt WEL al meerdere bestanden toevoegen in een keer doe gewoon control inhouden en klik je benodigde bestanden aan en dan op okejalleen bij mij sluit ie soms plots af dan Heb je het over MultiIMG 1 of IMGTool? Reageren
Jarno Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 - Bump - MultiIMG 2.0.0.0 is er . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.