!NickName! Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Ten eerste: Sorry voor grote(?) bumb. Maar! Ik weet niet meer zo goed hoe de MultiIMG werkt. Ik heb het ooit geweten. Reageren
Velaro Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Ten eerste: Sorry voor grote(?) bumb. Maar! Ik weet niet meer zo goed hoe de MultiIMG werkt. Ik heb het ooit geweten. Ten eerste moet je het bestand openen dat je wil bewerken. Dit is waarschijnlijk gta3.img, die alle voertuigen en nog veel meer bevat. Dit bestand kan je vinden in de Models-folder in je SA-installatiemap. (Ik ga ervan uit dat je SA wil bewerken) Dan krijg je een lijst met bestanden. Als je bijvoorbeeld een voertuig hebt gedownload, krijg je naamvoertuig.dff en naamvoertuig.txd. Dan moet je met de zoekfunctie zoeken naar deze bestanden, en ze verwijderen. Daarna voeg je de gedownloade bestanden erin. Nu is je auto gemod naar een andere auto. Verder kan je ook gewoon bestanden exporteren, voor moest je bijvoorbeeld de textures van iets willen veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.