Follow Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Hoe maak je bewegende plaatjes want dan wil ik mijn puppy bewegend maken. Reageren
bigG Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Als je photoshop en imageready hebt komt het goed uit, anders moet je paint en microsoft gif animator gebruiken. Allereerst moet je een nieuwe layer maken en dan zorgen dat je pup net iets anders staat (poop iets naar voren ofzo), en dan steeds nieuwe layers totdat je een klein stukje film hebt. Let wel, je hebt heel veel layers nodig voor een klein stukje film. Als je genoeg layers hebt (denk zo rond de 50 voor 1 tot 2 seconde film) ga je naar imageready, daar kijk je bij het menu windows of animations is aangevinkt. Dat dubliceer je alle frames totdat je er ook 50 hebt. Dan selecteer je de eerste frame en bij het window layers de eerste layer, bij de tweede frame de tweede layer, enz. Als je helemaal klaar ben druk je op play en daarna save optimized as en als .gif bestand. Je moet een aantal tuts doorspitten om te snappen waar ik het over heb, ik maak er zelf wel een keer een tut over. @SoH-Chief >>> Door .Levi.: In deze tutorial van Arjen leer je een beetje met Imageready om gaan, heb je dit goed onder controle dan kan je zelf verder improviseren.<<< Reageren
Follow Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Allebijde programma's heb ik niet Behalfe paint Bewerkt: 21 december 2005 door SoH-Chief Reageren
Upstream Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) unfreez is gratis, en daar kan je ook gif's mee maken of microsoft gif animator Bewerkt: 21 december 2005 door DMWTM30 Reageren
CAR Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 waar kan je dan die .pal bestanden vinden?? Reageren
Hackman Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Over welke soort .Pal bestanden heb jij het precies. Het enige soort bestanden die voorkomen tijdens het maken van animaties is onder andere GIF. bestanden dus ik vraag me af wat voor bestanden jij bedoelt en voor welk doel deze zijn bedoeld. Ik denk in ieder geval dat je deze niet nodig zult hebben om een animatie te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.