Jump to content

Hellenbach GT en Hearse


De Gta Master

Recommended Posts

Ik weet wel dat je de hellenbach gt krijgt als je cars salesman op level 4 haalt maar heb al paar x foutje gemaakt dus was het zat :S maar ik heb er ook al wel eens in gereden :S raar maar waar weet iemand waar ie nog meer spawnt of geparkeerd staat?

en de Hearse krijg ik helemaal niet gevonden -.- heb alles onderzocht weet iemand waar je die kan vinden?

alwast thanks :)

btw: By bikes sales man was ik al klaar met 26 :S overal staat 40 maar by my kwam dat schermpje by de 26 al ;P

en hoe maak je je eigen muziek zender?? ik las ergens pas na een missie maar ik heb al die missies van donald al gedaan enz :S

Bewerkt: door De Gta Master
Link to comment
Delen op andere websites

Je kreeg de Hellenbach GT ook van JD.

Je eigen muziek zender is makkelijk te maken, je moet dan je muziek op je pc ff veranderen naar een goede file. Zie Libertycitystories.com.

Maar wie weet waar je ooit de hearse kan vinden en de hellenbach zonder een missie? Ben al lang op 3de eiland ik bedoel gewoon een spawn plek

Link to comment
Delen op andere websites

De Hellenbach heeft niet echt een spawnplaats naast diegene die je krijgt in de missie 'Snuff' of die van de showroom in car salesman.

Voor de Hearse moet je eens op wikigta kijken bij de kaart van de geparkeerde auto's. De Hearse staat op een kleine parking bij het ziekenhuis op Staunton Island.

Als je op de kaart kijkt, zie je bij het ziekenhuis een paars stukje. Het bolletje dat op de hoek zit van het paarse gedeelte, daar staat de Hearse. ;)

http://nl.wikigta.org/index.php/LCS_map_geparkeerde_autos

Link to comment
Delen op andere websites

heb ze nu allemaal ingeleverd maar er stat overal dat je een : Spirit E en een PJC krijg maar by mij staan de v8 ghost en de PCJ 600 er :S

oh jah wie weet er waar er een paar boten zijn?

nog niet gevonden :S moet namelijk nog een pakje pakken op dat vuurtoren eilandje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb ze nu allemaal ingeleverd maar er stat overal dat je een : Spirit E en een PJC krijg maar by mij staan de v8 ghost en de PCJ 600 er :S

Die namen op de kaart kloppen niet allemaal... Het is wel zo dat er een PCJ en V8 Ghost komt te staan, niks fout daar. ;)

oh jah wie weet er waar er een paar boten zijn?

Er staan enkele boten aan de haven in staunton Island. Naast je savehuis is er een grote autoparking met verschillende verdiepingen. Ernaast ligt een weg die naar onderen gaat, die moet je pakken en dan kom je bij de haven.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks :puh: ...

eigenlijk wel raar er niet gewoon mensen ook in boten varen enz net als in vice city...

maar ja kan psp mischien niet aan..

heb nu ook die sanchez missie gedaan in portland by die dumbtruck maar ging behalve 4x zoveel geld voor auto's verwoesten ook de sanchez harder?

en op die motercross baan zie ik nergens waar je kan beginnen om te racen :S mischien ben ik wel scheel maar heb er echt lang gelopen/gereden

Link to comment
Delen op andere websites

De Hellenbach heeft niet echt een spawnplaats naast diegene die je krijgt in de missie 'Snuff' of die van de showroom in car salesman.

Voor de Hearse moet je eens op wikigta kijken bij de kaart van de geparkeerde auto's. De Hearse staat op een kleine parking bij het ziekenhuis op Staunton Island.

Als je op de kaart kijkt, zie je bij het ziekenhuis een paars stukje. Het bolletje dat op de hoek zit van het paarse gedeelte, daar staat de Hearse. ;)

http://nl.wikigta.org/index.php/LCS_map_geparkeerde_autos

dizzee heeft gelijk Hellenbach GT spawnt bij car showroom na 24 verkochte autos en de hearse staat ook aan de achterkant van de kerk in stauton waar je de Chuch confessials missies moest doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...