Wesley Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Hoi , ik zal willen battlen tegen iemand die hier nog niet zo redelijk goed in is! Onderwerp: Fighterjets Soort design: Sign Size design: 500 x 150 Pixels Render: ?? Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Voor 15 Dec. !! Nogmaals , ik wil tegen iemand die nog niet zo goed is in Photoshoppen! Dat wil zeggen. Niet tegen Froop of Froodooo , Of tegen Slimm en/of .Levi. . Wesley_GTA ::: Tha Hawk ::: Stemmen kan t/m 14 Dec. Succes Tha Hawk!! Bewerkt: 12 december 2005 door Wesley_GTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) ik wil wel EDIT:srry dacht dat mijn battle al af was gelopen, maar vanaf morgen ben ik weer vrij! en ik heb al een sig klaar dus gwoon ff wachten op morgen ok? EDIT2: Hier is mijn plaatje: nu die van jou nog.... Bewerkt: 12 december 2005 door ::: Tha Hawk ::: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 @ Wesley Gta: Ik dacht dat jij tegen mij wou battlen? Niet dus...... Ikkes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Sorry Ikkes. Ik was deze topic effe vergeten! Voor de volgende keer zal ik beter kijken. Hier is mijn sign. Laat het gevecht starten. Iedereen naar het Battlefield Succes ::: Tha Hawk :::!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Mijn stem gaat naar Wesley_GTA omdat ik de kleuren van Tha Hawk absoluut niet bij fighterjets vind passen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Ook mijn stem gaat naar Wesley_GTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Mijn stem gaat naar Tha Hawk. Wellicht passen de kleuren inderdaad niet zo bij de fighters, maar ik vind het wel heel knap gedaan. De signature zou bijzonder goed staan op een squadron F16's van een bepaalde eenheid. Ik kan verder geen foutjes ontdekken in de sig. Die van Wesley vind ik ook mooi, althans de figher, maar de achtergond vind ik een beetje olieverfachtig en minder natuurlijk. Dus al met al: stem voor Tha Hawk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Mijn stem gaat naar Tha Hawk. Ik vind Wesley's signature een beetje onduidelijk. En die van Tha Hawk is mooi scherp. En de blauwe rand in Tha Hawk's signature vind ik ook mooi. Als Wesley's signature mooi duidelijk was had ik op hem gestemt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Tha Hawk. Wellicht passen de kleuren inderdaad niet zo bij de fighters, maar ik vind het wel heel knap gedaan. De signature zou bijzonder goed staan op een squadron F16's van een bepaalde eenheid. Ik kan verder geen foutjes ontdekken in de sig. Die van Wesley vind ik ook mooi, althans de figher, maar de achtergond vind ik een beetje olieverfachtig en minder natuurlijk. Dus al met al: stem voor Tha Hawk Hier sluit ik me bij aan. Sorry Welsey GTA ik vind de jouwe ook heel mooi TUSSENSTAND : TH:3-WGTA-2 Bewerkt: 12 december 2005 door Velaro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Mijn stem gaat naar Tha Hawk. Wellicht passen de kleuren inderdaad niet zo bij de fighters, maar ik vind het wel heel knap gedaan. De signature zou bijzonder goed staan op een squadron F16's van een bepaalde eenheid. Ik kan verder geen foutjes ontdekken in de sig. Die van Wesley vind ik ook mooi, althans de figher, maar de achtergond vind ik een beetje olieverfachtig en minder natuurlijk. Dus al met al: stem voor Tha Hawk Er staan geen F-16`s op dat plaatje hoor. Het is nogal een Mirage , en een F-22 !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Wesley, dat weet ik, maar ik zei alleen dat die mooi zouden staan op een aantal F16's....die andere dingen hebben we immers in Nederland niet.....nou, maak er een aantal fighters van dan...hihi....ga maar weer back on topic, schaap weet het niet meer Bewerkt: 12 december 2005 door GTA-Sheep Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Mijn stem gaat naar Wesley GTA, ik vind die gewoon veel en veel mooier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Die van Wesley-GTA is véél mooier Dus Wesley-GTA krijgt mijn stem. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Wesley GTA Waarom? Is gwn mooier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Tha Hawk, omdat hij een veel orginelere sig heeft dan een plaatje met een filter eroverheen. Het mag dan niet zo heel mooi zijn uitgevoerd, toch vind ik er een goed idee achterzitten en dat vind ik niet zo belangrijk. http://index.php?showuser=834' target="_blank"> Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts