Jump to content

Wesley_GTA VS :: Tha Hawk ::


Wesley

Recommended Posts

Hoi , ik zal willen battlen tegen iemand die hier nog niet zo redelijk goed in is!

Onderwerp: Fighterjets

Soort design: Sign

Size design: 500 x 150 Pixels

Render: ??

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Voor 15 Dec. !!

Nogmaals , ik wil tegen iemand die nog niet zo goed is in Photoshoppen!

Dat wil zeggen. Niet tegen Froop of Froodooo , Of tegen Slimm en/of .Levi. .

Wesley_GTA

fighterjet1tv.gif

::: Tha Hawk :::

vliegtuig0fa.jpg

Stemmen kan t/m 14 Dec.

Succes Tha Hawk!!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil wel

EDIT:srry dacht dat mijn battle al af was gelopen, maar vanaf morgen ben ik weer vrij!

en ik heb al een sig klaar dus gwoon ff wachten op morgen ok?

EDIT2:

Hier is mijn plaatje:

vliegtuig0fa.jpg

nu die van jou nog....

Bewerkt: door ::: Tha Hawk :::
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Tha Hawk. Wellicht passen de kleuren inderdaad niet zo bij de fighters, maar ik vind het wel heel knap gedaan. De signature zou bijzonder goed staan op een squadron F16's van een bepaalde eenheid. Ik kan verder geen foutjes ontdekken in de sig. Die van Wesley vind ik ook mooi, althans de figher, maar de achtergond vind ik een beetje olieverfachtig en minder natuurlijk. Dus al met al: stem voor Tha Hawk

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Tha Hawk.

Ik vind Wesley's signature een beetje onduidelijk.

En die van Tha Hawk is mooi scherp.

En de blauwe rand in Tha Hawk's signature vind ik ook mooi. :)

Als Wesley's signature mooi duidelijk was had ik op hem gestemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Tha Hawk. Wellicht passen de kleuren inderdaad niet zo bij de fighters, maar ik vind het wel heel knap gedaan. De signature zou bijzonder goed staan op een squadron F16's van een bepaalde eenheid. Ik kan verder geen foutjes ontdekken in de sig. Die van Wesley vind ik ook mooi, althans de figher, maar de achtergond vind ik een beetje olieverfachtig en minder natuurlijk. Dus al met al: stem voor Tha Hawk

Hier sluit ik me bij aan.

Sorry Welsey GTA ik vind de jouwe ook heel mooi ;)

TUSSENSTAND : TH:3-WGTA-2

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Tha Hawk. Wellicht passen de kleuren inderdaad niet zo bij de fighters, maar ik vind het wel heel knap gedaan. De signature zou bijzonder goed staan op een squadron F16's van een bepaalde eenheid. Ik kan verder geen foutjes ontdekken in de sig. Die van Wesley vind ik ook mooi, althans de figher, maar de achtergond vind ik een beetje olieverfachtig en minder natuurlijk. Dus al met al: stem voor Tha Hawk

Er staan geen F-16`s op dat plaatje hoor.

Het is nogal een Mirage , en een F-22 !!

Link to comment
Delen op andere websites

Wesley, dat weet ik, maar ik zei alleen dat die mooi zouden staan op een aantal F16's....die andere dingen hebben we immers in Nederland niet.....nou, maak er een aantal fighters van dan...hihi....ga maar weer back on topic, schaap weet het niet meer

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...