San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Als GTA Next uitkomt, blijven jullie dan nog steeds trouw aan SA? Ik blijf natuurlijk altijd trouw aan SA en natuurlijk alle GTA's daarvoor. Nu graag jullie meningen. Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ik zal altijd trouw aan gta blijven. Ook als er geen nieuwe games van gta uitkomen Reageren
arnie Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Tuurlijk, gta is een van de beste rekkse dat ik ken. De volgende dat uitkomt koop ik zeker Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Nou, het bewijst al genoeg dat deze imbeciel van 36 nog steeds bijna dagelijks GTA speelt (SA, VC en GTA2) en ook zeer regelmatig op dit forum aanwezig ben. Zodra er een nieuwe GTA uitkomt koop ik hem onmiddelijk! Ik ga er alleen geen PSP voor aanschaffen, want aan dat geklungel met zo'n klein schermpje begin ik niet meer. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 De vraag is eigenlijk: als jullie de volgende GTA in huis hebben, of jullie daarnaast ook nog SA zullen spelen. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ja zeker blijf ik GTA sa en vc... spelen!!! Maar ik zal natuurlijk veel meer de "nieuwe" GTA's spelen gta-freak2 Reageren
Wesley Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 GTA SA , die zal ik wel altijd nog wel eens spelen. Alleen soms vind ik dit een beetje saai worden... Vooral als je het al een aantal keer hebt uitgespeeld.. Wesley_GTA Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Als er een nieuwe gta komt ga ik natuurlijk wel op die spelen. En heel soms op die andere. Ik speel nog maar heel soms op VC Reageren
ikt Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 ALLES blijf ik spelen (behalve GTA VC, omdat ik die niet heb ) Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ook nog die oude gta 1 en 2. Die beginnen echt wel tegen te steken Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 natuurlijk blijf ik SA en VC nog spelen, alleen veel minder. Een nieuwe gta koop je ook niet voor niets. maar een 'oldschool' versie blijft natuurlijk leuk. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Altijd waroom niet? we begonnen daarmee Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Wat een ****** vraag Echt zo'n stom topic weer Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ja dat ga ik zeker nog doen. Maar dat zeg ik nu. Ik weet niet of dat over een jaar ofzo of waneer de Nieuwe GTA komt nog steeds zo is. Ik denk het eigelijk niet meer. Maar dat zien we daar wel weer. @ Grove St. Als je niks nuttigs te posten heb. Post dan niks GizmO Reageren
need my speed Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) GTA1 = Cd kwijt GTA London = Nooit gehad GTA2 = Speel ik nog dagelijks GTA3 = Gecrasht GTA VC = Moet ik maar weer is instaleren GTA Advance = Speel ik nog GTA SA = Speel ik ook nog GTA LCS = Daar ga ik geen PSP voor kopen Nieuwe GTA = Als die op de PC komt krijg ik hem wel weer is En ik blijf zeker trouw aan m'n andere GTA's, die ik allemaal gekopieerd enz heb. [/font] Bewerkt: 17 december 2005 door need my speed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.