Jump to content

blijven jullie trouw?


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justinW

    4

  • Godrax

    3

  • San_Andreas_Nigga

    3

  • AmsterdamBoy

    2

Ik heb GTA: San Andreas niet eens, want ik heb geen DVD-Speler, daar zal de volgende gta denk ik ook wel op komen. Helaas, ik kan hem dan niet draaien :( .

Voor SA heb je een PS2, Xbox of een PC nodig, en geen DVD-speler!

ONTOPIC:

Kheb alleen LCS en SA, die zou ik ook zeker blijven spelen als ik ''de nieuwe'' gta heb!

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een nieuwe komt zal ik die natuurlijk veel gaan spelen, maar zodra ik hem dan heb uitgespeeld (of mss daarvoor al) ga ik zeker nog eens tereugkeren naar SA en mss naar VC en GTA3. Binnenkort mijn computer ff formatteren, daarna denk ik dat ik maar eens opnieuw begin met VC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal trouw blijven aan de gta reeks. Ik speel nog steeds Vice City en Gta 3. Ik heb een stukje San Andreas gespeeld en ik ben verbaasd van de grote van het spel. Maar deze jongen heeft nog steeds heimwee naar Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

nou, ik speel nog heel soms gta vc, 3 nooit meer( omdat ik gta lcs heb) en sa bijna elke dag..

ik denk dat als er een niwue gta uit komt,, ik de oude gta's soms blijf spelen,, maar dta ik voornamelijk de nieuwe speel..

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto : leuk voor even, of als je een slechte PC hebt.

# GTA London: 1969 : idem Grand Theft Auto.

GTA 2 : Veel plezier aan gehad, maar de laatste tijd doet het wat raar omdat de PC volstaat.

Grand Theft Auto III: Grote evolutie! Helaas heb ik geen goeie PC, PS2 of XBOX.

Grand Theft Auto Vice City: Helaas heb ik geen goeie PC, PS2 of XBOX.

Grand Theft Auto San Andreas: idem GTA VC

Grand Theft Auto Advance: daar koop ik geen Advance voor! Ik zou het wel graag eens spelen.

Grand Theft Auto Liberty City Stories: Daar heb ik wèl een PSP voor gekocht :Y .

:cya:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vindt VC en SA games die ik uren kan spelen zonder dat het saai wordt, en bij de nieuwe zal ik eerst moeten kijken ofie leuk is. Ik ga echt niet doen zo van: Ik vind de nieuwe gta leuker maar om trouw te blijven aan SA ga ik SA doen. Als ik games speel dan doe ik gewoon wat me op dat moment het leukste lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...