Typhoon Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik speel niet meer gta 1 enzo. En als de nieuwe uitkomt ga ik denk ik ook niet meer veel SA spelen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik zal altijd alle GTA spellen blijven spelen. Zelfs GTA Advance. Reageren
Thabit Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ik heb GTA: San Andreas niet eens, want ik heb geen DVD-Speler, daar zal de volgende gta denk ik ook wel op komen. Helaas, ik kan hem dan niet draaien . Reageren
SamShine Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik heb GTA: San Andreas niet eens, want ik heb geen DVD-Speler, daar zal de volgende gta denk ik ook wel op komen. Helaas, ik kan hem dan niet draaien . Voor SA heb je een PS2, Xbox of een PC nodig, en geen DVD-speler! ONTOPIC: Kheb alleen LCS en SA, die zou ik ook zeker blijven spelen als ik ''de nieuwe'' gta heb! Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Uiteraard blijf ik trouw aan GTA: SA en VC, maar ook aan de nieuwe GTA! De GTA reeks is één van de allerbeste series die is gemaakt, alle spellen daarvan blijven gewoon boeien. Reageren
maarte41 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik ga niet stoppen met andere gta's te spelen als er een nieuwe uitkomt. De nieuwe gta zal waarschijnlijk wel de beste zijn, maar daarom worden de andere nog niet slecht. Reageren
Van the Man Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Als er een nieuwe komt zal ik die natuurlijk veel gaan spelen, maar zodra ik hem dan heb uitgespeeld (of mss daarvoor al) ga ik zeker nog eens tereugkeren naar SA en mss naar VC en GTA3. Binnenkort mijn computer ff formatteren, daarna denk ik dat ik maar eens opnieuw begin met VC. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik zal trouw blijven aan de gta reeks. Ik speel nog steeds Vice City en Gta 3. Ik heb een stukje San Andreas gespeeld en ik ben verbaasd van de grote van het spel. Maar deze jongen heeft nog steeds heimwee naar Vice City. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Tuurlijk doe ik dat behalve dan GTA 1 en 2, maar wel GTA 3D GTA 4 LIFE Uiteraard seel ik GTA 3, GTA:VC en GTA:SA nou toe maar! Thomas Crown Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 nou, ik speel nog heel soms gta vc, 3 nooit meer( omdat ik gta lcs heb) en sa bijna elke dag.. ik denk dat als er een niwue gta uit komt,, ik de oude gta's soms blijf spelen,, maar dta ik voornamelijk de nieuwe speel.. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ja alleen hoop ik niet dat de specificaties te hoog gaan worden en nog wel de echte GTA vibe erin zit. Maar ik heb vertrouwen in het rockstar imperium. Reageren
VforV Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Grand Theft Auto : leuk voor even, of als je een slechte PC hebt. # GTA London: 1969 : idem Grand Theft Auto. GTA 2 : Veel plezier aan gehad, maar de laatste tijd doet het wat raar omdat de PC volstaat. Grand Theft Auto III: Grote evolutie! Helaas heb ik geen goeie PC, PS2 of XBOX. Grand Theft Auto Vice City: Helaas heb ik geen goeie PC, PS2 of XBOX. Grand Theft Auto San Andreas: idem GTA VC Grand Theft Auto Advance: daar koop ik geen Advance voor! Ik zou het wel graag eens spelen. Grand Theft Auto Liberty City Stories: Daar heb ik wèl een PSP voor gekocht . Bewerkt: 1 februari 2006 door VforV Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik vindt VC en SA games die ik uren kan spelen zonder dat het saai wordt, en bij de nieuwe zal ik eerst moeten kijken ofie leuk is. Ik ga echt niet doen zo van: Ik vind de nieuwe gta leuker maar om trouw te blijven aan SA ga ik SA doen. Als ik games speel dan doe ik gewoon wat me op dat moment het leukste lijkt. Reageren
henk__l Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 natuurlijk blijf ik bij VC en SA. ik hoop trouwens wel dat de nieuwe ook op de pc komt: anders heb ik een probleem! Reageren
LucasV Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ja, ik blijf zeker trouw. Net als alle andere GTA delen. En ook GTA San Andreas zal ik dus nooit vergeten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.