Jump to content

blijven jullie trouw?

San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb GTA: San Andreas niet eens, want ik heb geen DVD-Speler, daar zal de volgende gta denk ik ook wel op komen. Helaas, ik kan hem dan niet draaien :( .

Voor SA heb je een PS2, Xbox of een PC nodig, en geen DVD-speler!

Hij bedoelt een DVD speler in zijn P.C..

Ontopic: Ik zal altijd trouw blijven :D

Ik heb alle gta's en zal de volgende ook kopen.

Alleen een ding waar ik mee in me maag zit.

Komt GTA4 op de p.c. :(

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• justinW

4

• Godrax

3

• San_Andreas_Nigga

3

• AmsterdamBoy

2

Geplaatst:

Ik denk dat hij wel op de PC komt,

maar dan moet je denk ik wel een hele goede PC hebben.

Geplaatst:

Ik ga denk ik niet de nieuwe kopen. Zelf heb ik geen PS2 of een PSP. Ik ga iig geen PSP aanschaffen. Het is alleen maar gedonder met kleine schermpjes gekke toetsjes. Ik speel naast SA ook III, dus ik zal wel SA blijven spelen. Ik denk dat ik hem van een vriend wel lenen mag, de meeste hebben hem altijd meteen. Dus eens kijken of me het bevalt en als mijn PC hem draaien kan. Waarschijlijk komt hij dus alleen op de PS2/PS3 dus dat is flink balen.

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn systeemeisen kunnen Gta4 aan :)

Ik heb gwn betere systeemeisen dan GTA SA :puh:

Niet om over te drijven.

Nu is er 1PROBLEEM

Als GTA 4 op HD-DVD wordt gezet tja dat wordt HD-DVD speler halen...

Ik heb nu zo'n DVD

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Ik denk eerlijk gezegt niet ......GTA VC en III wel.....maah sa ik ben heel dat gang gebeuren zat ik wil MAFFIA!

• 2 weken later...
Geplaatst:
Bla, bla, bla :D

En ik blijf zeker trouw aan m'n andere GTA's, die ik allemaal gekopieerd enz heb. :engel: [/font]

Daar ben ik het roerend mee eens :Y

LOL :clown:

Greetz,

GTA Vice VIP

Ik ga denk ik niet de nieuwe kopen. Zelf heb ik geen PS2 of een PSP. Ik ga iig geen PSP aanschaffen. Het is alleen maar gedonder met kleine schermpjes gekke toetsjes. Ik speel naast SA ook III, dus ik zal wel SA blijven spelen. Ik denk dat ik hem van een vriend wel lenen mag, de meeste hebben hem altijd meteen. Dus eens kijken of me het bevalt en als mijn PC hem draaien kan. Waarschijlijk komt hij dus alleen op de PS2/PS3 dus dat is flink balen.

Eeh, GTA SA heeft alles uit de PS2 gehaald, dus hij zal waarschijnlijk op PS3, Xbox360 en PC komen.

Die lamme GameCube[/font] (Eigen mening :engel:), trekt een GTA4 dus echt niet.

Als Pikachu daar over het beeld giert, stond dat kastje bij menig "Pokémon Trainer" te trillen om die vierkante pixel beestjes op het beeld te persen. :N

Neej, daar halen ze geen GTA4 uit.

Natuurlijk blijf ik trouw aan Grand Theft Auto! :engel:

Greetz,

GTA Vice VIP

Grand Theft Auto : leuk voor even, of als je een slechte PC hebt.

# GTA London: 1969 : idem Grand Theft Auto.

GTA 2 : Veel plezier aan gehad, maar de laatste tijd doet het wat raar omdat de PC volstaat.

Grand Theft Auto III: Grote evolutie! Helaas heb ik geen goeie PC, PS2 of XBOX.

Grand Theft Auto Vice City: Helaas heb ik geen goeie PC, PS2 of XBOX.

Grand Theft Auto San Andreas: idem GTA VC

Grand Theft Auto Advance: daar koop ik geen Advance voor! Ik zou het wel graag eens spelen.

Grand Theft Auto Liberty City Stories: Daar heb ik wèl een PSP voor gekocht :Y .

:cya:

Grand Theft Auto Advance: daar koop ik geen Advance voor! Ik zou het wel graag eens spelen

juist, het is op de gba het ena vetste spel (op driver 3 na) maar een gba zou ik er ook niet voor kopen (ook al zijn die dingen niet zo duur)

maar als je tog een ds heb of gba is hij zeker het kopen waard. ik had hem ook voor me ds en ik vond em eigelijk nog leuker dan splinter cell (inmidels me ds verkocht, ik had tog al een psp)

ene over die hd gesproken, ik denk dta gta 4 gewoon op meerdere dvd's staat (ik gok dat ie 8 gig woord)

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Geplaatst:

Ik zal ook trouw blijven aan de GTA reeks. Vooral aan Vice City en GTA 3. San Andreas kan me niet echt boeien. Ik wil graag wel Liberty City Stories een keer spelen. Ik denk dat het een leuk spel is.

Geplaatst:

Ik zal de GTA III era nooit vergeten (III, VC, SA). Dus ik zal zeker weten trouw blijven aan deze GTA's. Ik hoop daarom ook dat GTAIV mij niet van deze gedachte afbrengt, hoe goed hij ook mag zijn..

Ik zou vooral die nieuwe GTA gaan spelen, maar SA ook wel af en toe, ik zou hem in ieder geval niet verkopen

Bewerkt: door Piet-Herr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...