CJ tha Kok Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik blijf ze zeker trouw ik heb namelijk de PS2 de enigste spellen dat mijn intresseert is LC, VC, SA, LCstories. Ik heb ze alle series natuurlijk! Ik blijf ze zeker trouw. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik blijf de vorige delen uiteraard wel trouw. Maar ik kijk ook uit naar de volgende GTA van deze fantastische serie . Reageren
pieter05 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 ja, ik ga wel gta:sa spele, aangezien ik deze op xbox heb en gta IV wss op pc koop:) Reageren
"Cesar Vialpando" Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik zeg altijd natuurlijk!!! Reageren
Yohan Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ik ben toch echt bang dat GTA SA langzaam toch in de vergetelheid zal raken, en daarna stof zal gaan vangen... Aangezien ik de nieuwe GTA veel meer zou spelen de eerste 3jaar... Reageren
medion Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 tuurlijk blijf ik trouw, ik probeer namelijk de 100% checklist te voltooien. Ik wacht vol smart op de nieuwe, want dan wordt SA ook wat goedkoper. medion Reageren
mc weslo Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 ik ben altijd trouw aan GTA... het is echt helemaal de game die ik tof vind Reageren
Vinewood Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik blijft trouw De GTA series blijven goed, waarom zou ik dan opeens niet meer trouw worden Reageren
justinW Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 ik blijf 110% trouw ik spel iedere week gta sa vc en soms nog lc en ik ga soo lcs kopen en toen ik hoorde dat gta4 voor ps3 uitkwam ging ik er meteen voor spare en wat denk je ... KHEB AL GENOEG JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik zal als GTA 4 uitkomt, niet zo vaak meer SA spelen, maar ik zal het wel nog spelen!! En ook ik ben aan het sparen voor de PS3, maar heb nog altijd niet genoeg Reageren
justinW Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 jammer voor je ik leef mee egt waar maarjah doorsparen kan nooit kwaad 500 of 600 versie? ik heb wel genoeg voor de 500 maar niet voor de 600 Reageren
EXIT Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 als de nieuwe GTA uitkomt gaat waarschijnlijk mijn SA van de PC af en word de niewe geinstaleerd ik kan GTA SA natuurlijk nog op de PS2 spele Reageren
Natasja24 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik denk als ik de nieuwe GTA heb dat ik nog wel SA speel.(als ik hem dan niet heb uitgespeeld voor 100%) anders vind ik het niet leuk.Heb ook Liberty City voor de PS2 maar speel nu heel vaak SA omdat ik overnieuw ben begonnen vond dat wel weer leuk Reageren
medion Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 als iedereen de oude gta's weg doen, wil ik ze wel hebben hulde die ze aan mij geeft medion Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.