Jump to content

blijven jullie trouw?

San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Geplaatst:

ik blijf Gta Sanandreas altijd trouw _O_

het is en blijft gewoon en vet spel :*D

Gta III zal ik nooit trouw blijven Gta Vice City wel :klap:

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• justinW

4

• Godrax

3

• San_Andreas_Nigga

3

• AmsterdamBoy

2

Geplaatst:

Als GTA IV uitkom zal ik mijn andere GTA's wel een tijdje verwaarlozen,maar ik blijf GTA trouw want ik vind dit een van de beste reeksen.Vanaf het eerste moment dat ik een screen van GTA 3 zag ben ik een fan geworden

Geplaatst:

Zal er vanaf hangen wat R* brengt. Maar tegen die tijd word ik wat te oud om games te kopen en heb wel wat anders op het oog. Maar ik hou ze toch bij voor de nostalgie en gelijkenissen voor binnen 10 jaar ofzo.

Geplaatst:
Maar tegen die tijd word ik wat te oud om games te kopen

Man, je bent nooit te oud om games te kopen! Al ben je 80! Ik weet niet hoe oud je bent, maar er wordt ook nog gegamed door mensen van 30+ hoor! (ik had vorig jaar leraaren op school die gamede). Maarja even ontopic: Tuurlijk blijf ik trouw aan alle GTA's, soms speel ik nog wel eens gta 1 nog voor de lol. Dus zeker wel hoor, ik blijf trouw. En erger nog, ik heb VC niet eens! ga ik ook nog wel eens kopen als ie lekker goedkoop is :puh:

Geplaatst:
Maar tegen die tijd word ik wat te oud om games te kopen

Man, je bent nooit te oud om games te kopen! Al ben je 80! Ik weet niet hoe oud je bent, maar er wordt ook nog gegamed door mensen van 30+ hoor! (ik had vorig jaar leraaren op school die gamede). Maarja even ontopic: Tuurlijk blijf ik trouw aan alle GTA's, soms speel ik nog wel eens gta 1 nog voor de lol. Dus zeker wel hoor, ik blijf trouw. En erger nog, ik heb VC niet eens! ga ik ook nog wel eens kopen als ie lekker goedkoop is :puh:

idd, zelfs mijn opa van in de 70 speelt nog age of empires dus je bent nooit te oud om te gamen :)

ontopic : ik blijf waarschijnlijk wel trouw aan de gta serie maar het hangt er ook van af wat rock* maakt van de volgende gta, ik hoop dat het weer iets word als VC(wel een andere stad) want ik hou niet echt van die gangster sfeer in SA en ik zou ook wel een keer GTA in een europese stad willen zien, en als t weer zoiets als SA word dan kan t zijn dat ik er gewoon mee stop :)

Geplaatst:

natuurlijk, ik ga krijg GTA IV waarschijnlijk op de computer, en als we geen 360 krijgen speel ik toch altijd gta SA op de xbox ;)

Geplaatst:

natuurlijk blijf ik de andere gta's trouw, wat denken jullie wel?

nattuurlijk zal ik ze wat minder vaak spelen, maar toch noch wel enkele keren

Geplaatst:

tuurlijk blijf is alle gta's trouw ik heb ze helaas wel allemaal uitgespeeld (de gta's die er tot nu toe zijn) maar speel zo nu en dan nog steeds wel een londen of vc en vooral sa _O_8)

Geplaatst:

Ik hou me nu vooral bezig in beter worden GTA's te bewerken (vooral San Andreas), je kan er namelijk ongelooflijk veel aan veranderen

Geplaatst:

Ik speel gta III, GTA VC en GTA SA nog heel vaak,

vind het leuk om wat te kloten 8)

of het verhaal nog een keer opnieuw te doen.

Maar ik hou niet zoveel van bewerken, ik heb het liever zoals het is.

Geplaatst:

ja ik vond dat ik ook trouw blijf want toen ik gta 3 speelde d8 ik "het kan niet meer mooier" maar het blijft tog mooier worden dus ik blijf trouw aan rockstar EN gta

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik blijf trouw aan Mac Donalds,Ferrai,ps2,Nederland,Feyenoord,enz

Ik blijf trouw in bijna alle dingen.

Ik blijf ook trouw aan gta

Geplaatst:

Ik blijf sa zeker wel trouw :*D Al zal ik hem veel minder uit de kast halen, toch zal ik deze game niet snel vergeten netzoals ik nu ook nog met vc heb :)

Geplaatst:
Mijn systeemeisen kunnen Gta4 aan :)

Ik heb gwn betere systeemeisen dan GTA SA :puh:

Niet om over te drijven.

Nu is er 1PROBLEEM

Als GTA 4 op HD-DVD wordt gezet tja dat wordt HD-DVD speler halen...

Ik heb nu zo'n DVD

Hoe weet je dat nou weer dat die hem aan kan.. ik weet niet of je het verschil weet tussen Next gen en de kwaliteit van nu.. maar das wel een verschill.. GTA 4 word trouwens helemaal niks op de pc en de 360 het spel is waarschijnlijk al zo groot dat je 2 HD-DVD's nodig hebt... en dat is klote man.. als je gewoon gta wilt spelen zoals je hem hoort te spelen moet je een ps3 kopen... maar geen haast geen haast.. we kennen rockstar.. ze stellen het altijd wel weer een maandje uit ;) en we moeten zowiezo nog een jaar wachten voor de nieuwe gta.. en geloof me.. jou pc kan de nieuwe gta niet.. aan waarschijnlijk voordat die op de pc komt moet je 2 jaar wachten en dan is je video kaart al zwaar verkkt..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...