The Italian Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Bedankt voor de tut Gizmo het duurde wel lang zie hier me resultaat: Heel mooi, maar het lettertype is echt helemaal verkeerd. Je moet echt dat lettertype nemen dat erbij zit. Voor de rest echt top. Ja dat lettertype vindt ik ook niet echt mooi,was het standaard lettertype Times New Roman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Bedankt voor de tut Gizmo het duurde wel lang zie hier me resultaat: Heel mooi, maar het lettertype is echt helemaal verkeerd. Je moet echt dat lettertype nemen dat erbij zit. Voor de rest echt top. Ja dat lettertype vindt ik ook niet echt mooi,was het standaard lettertype Times New Roman Probeer deze dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Als je de tut goed had gelezen had je gelezen dat het lettertype dat ik gebruikte boven de tut stond. (De download link). Voor het beste resultaat moet je lettertype Visitor TT2 BRK hebben Size 12 Kleur Wit Dat ding op none (Zie screen hier onder). Dat doen veel mensen fout. En dan een 1Px zwarte stroke eromheen. Bewerkt: 3 januari 2006 door ~> GizmO <~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Kan iemand mij die 3×3 witte scanline layer(transparant) in BMP-formaat geven, want Photoshop doet het niet bij mij en met Paint Shop Pro kan ik geen transparante achtergrond krijgen. Kan iemand het mij geven a.u.b.? Alvast bedankt, Flitskikker @Gizmo: En dan een 1Px ZWARTE stroke eromheen Bewerkt: 28 december 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizcid Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 in BMP kan je geen transparant wel in gif Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 vraagje, als ik op die link klik die je zei,krijg ik allemaal letters enz. maar waar vind ik de download link? vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 link Voor de duidelijkheid, je moet op de knop drukken met "Download PC/ Mac OS X. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Grrrr! Stomme scanlines, die lukken me niet Misschien is het omdat ik op de PC een try out vajn 7.0 heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Daar zal het niet aan liggen denk ik. Wat gaat er fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Maak een nieuwe layer aan. Vul het met de scanlines. En zet dan de opacity onder de 80% en je hebt je scanlines. Greetz Matiscus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Maar dan moet ik eerste scanline hebben. Dat lukt niet. Als ik klik met "het potlood", komt er geen stip te staan en als ik maar een beetje kras wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Dat had ik ook. Dan moet je gewoon helemaal vullenb en dan met je marquee tool de goede deleten. Dat had ik ook met PS 7.0 Nu heb ik dat niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 ik heb dat lettertype gedownload maar wat moet ik dan doen in de winzip file zitten: visitor.ttf en visitor.ttf en VISITOR.FON wat moet ik nu doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Je moet beide .ttf-bestanden in de map Lettertypen in het configuratieschem plaatsen dan instaleert je computer het automatisch. Veel succes ermee! Bewerkt: 3 januari 2006 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Waar is het configuratiescherm Ik heb ook alleen dat lettertype nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.