Jump to content

[PS] Het maken van een Userbar


~> GizmO <~

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    12

  • Ferre

    6

  • Mikeyyy

    6

  • Blu3ice

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Hier zijn er (enkele :puh:) van mij:

theskeletonkeyuserbarel9.jpg

vakantiedenizuserbarcopvh6.jpg

ajaxololuserbarcopyfr5.jpg

charmanderuserbarcopyfd4.jpg

rscanderlechtuserbarcopzd9.jpg

vvsstekeneuserbarcopypy5.jpg

Tot zover de mijne.

(Ben al bezig aan 3 nieuwe :clown: )

Enkele tips: Misschien kan je overal nog een border bij toevoegen en je stroke rond je tekst kan ook wat kleiner. Maak je tekst niet al te groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet die scanlines maken (ik heb er ook even een paar voor je gemaakt, zie blijage). Als je ze geopent hebt dan doe je verder niks, je gaat naar Edit>Define Pattern, en je drukt op Ok. Dan ga je weer naar je userbar toe en maak je ene nieuwe layer aan (Ctrl+Shift+N indrukken), druk je Ctrl+A in en ga je naar Edit>Fill, klik Pattern aan en zoek je scanlines.

(De bijlage is een .zip en moet je uitpakken - Rechtermuisknop>Uitpakken of iets in die richting.)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Thabit

Jah: Visitor TT1 BRK

Vraag:

Hoe zet je die streepjes er in want ik krijg ze'r niet in :?

Je kan die tekst mooi krijgen door hem op 10px of 9px te zetten en de mode op None, dan is de tekst al een stuk mooier dan je huidige :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet die scanlines maken (ik heb er ook even een paar voor je gemaakt, zie blijage). Als je ze geopent hebt dan doe je verder niks, je gaat naar Edit>Define Pattern, en je drukt op Ok. Dan ga je weer naar je userbar toe en maak je ene nieuwe layer aan (Ctrl+Shift+N indrukken), druk je Ctrl+A in en ga je naar Edit>Fill, klik Pattern aan en zoek je scanlines.

(De bijlage is een .zip en moet je uitpakken - Rechtermuisknop>Uitpakken of iets in die richting.)

Hier (onderaan Arjens tut) kan -YokoZumi- zien hoe je ze zelf maakt. Anders moet hij elke keer aan je vragen om een paar scanlines te maken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nee hoor, ik kan het ondertussen al. Heb die tut voor scanlines ook gevolgd :puh: Maar toch bedankt. Kijk dit zijn mijn resultaten met mooiere effecten (font, stroke, ...):

birthdayuserbar3lk.gif

firefoxuseruserbar5im.gif

gtalcsvcsowneruserbar0ue.gif

(deze klopt niet helemaal, want heb VCS ondertussen al :))

pspps2owneruserbar3ak.gif

En dan had ik er ook nog 1'tje voor Think gemaakt, maar ik weet niet of Think hem goed vindt :D

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
waat staat de eliptical marquee tool, ik kan hem niet vinden

Deze vind je in het linkerrijtje helemaal boven aan. Het kan zijn dat hij niet standaard is ingesteld, en dan moet je even met de rechtermuisknop op de tool klikken die staat ingesteld. Nu zie je 4 tools, en de tweede is de elliptical marquee tool.

blahk4.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...