~> GizmO <~ Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Lees nou eens! Het staat zelfs boven de tutorial uitgelegd. Instalatie:Zet het .TTF bestand op je bureaublad. Open C:\WINDOWS\Fonts en verplaats het .TTF bestand van je bureaublad in de Font map. Dan zie je dat hij hem snel instaleerd en dan is hij klaar voor gebruik in PS en andere programma's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YPM Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Dit is mijn resultaat: Ik heb wel een paar dinge anders gedaan maar het resultaat mag er wezen...goede tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Hoe doe je al het overtollige wit(of achtergrond) weg van een afbeelding die je wil gebruiken? F A N T A S T I S C H E tutorial! Bewerkt: 7 januari 2006 door Blu3ice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 ik doe dat met de polygon lasso tool. Dan maak en een rondje om het logo dan druk ik op Shift + Ctrl + I en dan druk ik op delete. Dan het goed is heeft hij nu alles verwijderd behalve het logo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 ik doe dat met de polygon lasso tool.Dan maak en een rondje om het logo dan druk ik op Shift + Ctrl + I en dan druk ik op delete. Dan het goed is heeft hij nu alles verwijderd behalve het logo. Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 GJ KUTGW kiujk in mijn sig voor de resultaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikeyyy Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 hier de mijne: Ik kon geen elliptical marquee vinden maar wel rectangural marquee weet je waar ik die kan vinden? Alvast bedankt! Gr. Mike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Je moet je rechtermuisknop op de retanqular marquee tool doen, en dan de ronde selecteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie hiervan? Maar hoe moeten de letters staan? Bewerkt: 8 januari 2006 door Blu3ice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Mist aleen een border (een randje). de lettertype moet op 12 staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Wat vinden jullie hiervan?Maar in welke grootte moeten de letters staan? Het lettertype moet wel op "none" staan, nu is het zo wazig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Mist aleen een border (een randje).de lettertype moet op 12 staan Ah ja, zijn de letters zo beter? Die stroke rond een afbeelding lukt dus echt niet! Bewerkt: 8 januari 2006 door Blu3ice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Je mist een stroke en een glans effect, blijf proberen en volg veel tuts! Het begint er al op te lijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikeyyy Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Hier de mijne: Edit: Deze is met JPEG op geslagen ik zal er zo dadelijk een andere neer zetten met PNG Edit2: Hier is de andere met PNG: Wat vinden jullie er van? Bewerkt: 10 januari 2006 door Mikeyyy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2006 Ziet er mooi uit man. Zie geen foutjes. En de 2e is de beste qualiteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.