King Room Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Hier is mijne dan.. Ik heb hem zelf gemaakt.. Ik heb niet echt de tut gevolgd!! Maar beetje eigen effecten aan toegevoegd!! Stroke Wit: Stroke Zwart: Bewerkt: 8 oktober 2006 door King Room Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
totalscream Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 en dit is de mijne: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 Goede tut, eindelijk weet ik hoe je zo'n ding maakt. Ik post misschien zo wel m'n result... Goede tut, eindelijk weet ik hoe je zo'n ding maakt. Ik post misschien zo wel m'n result... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Hier is mijn creatie: Ik vind persoonlijk het witte blokje rondom het logo niet zo mooi, maar ik weet niet hoe ik dat weg moet halen.. Bewerkt: 20 november 2006 door Armageddon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 Hier zijn er (enkele ) van mij: Tot zover de mijne. (Ben al bezig aan 3 nieuwe ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60000_1485553405 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 Hier zijn er (enkele ) van mij: Tot zover de mijne. (Ben al bezig aan 3 nieuwe ) Enkele tips: Misschien kan je overal nog een border bij toevoegen en je stroke rond je tekst kan ook wat kleiner. Maak je tekst niet al te groot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 -YokoZumi-, heb je de font Visitor ook gedownload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 @ Thabit Jah: Visitor TT1 BRK Vraag: Hoe zet je die streepjes er in want ik krijg ze'r niet in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Je moet die scanlines maken (ik heb er ook even een paar voor je gemaakt, zie blijage). Als je ze geopent hebt dan doe je verder niks, je gaat naar Edit>Define Pattern, en je drukt op Ok. Dan ga je weer naar je userbar toe en maak je ene nieuwe layer aan (Ctrl+Shift+N indrukken), druk je Ctrl+A in en ga je naar Edit>Fill, klik Pattern aan en zoek je scanlines. (De bijlage is een .zip en moet je uitpakken - Rechtermuisknop>Uitpakken of iets in die richting.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 @ ThabitJah: Visitor TT1 BRK Vraag: Hoe zet je die streepjes er in want ik krijg ze'r niet in Je kan die tekst mooi krijgen door hem op 10px of 9px te zetten en de mode op None, dan is de tekst al een stuk mooier dan je huidige Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Je moet die scanlines maken (ik heb er ook even een paar voor je gemaakt, zie blijage). Als je ze geopent hebt dan doe je verder niks, je gaat naar Edit>Define Pattern, en je drukt op Ok. Dan ga je weer naar je userbar toe en maak je ene nieuwe layer aan (Ctrl+Shift+N indrukken), druk je Ctrl+A in en ga je naar Edit>Fill, klik Pattern aan en zoek je scanlines.(De bijlage is een .zip en moet je uitpakken - Rechtermuisknop>Uitpakken of iets in die richting.) Hier (onderaan Arjens tut) kan -YokoZumi- zien hoe je ze zelf maakt. Anders moet hij elke keer aan je vragen om een paar scanlines te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Nee hoor, ik kan het ondertussen al. Heb die tut voor scanlines ook gevolgd Maar toch bedankt. Kijk dit zijn mijn resultaten met mooiere effecten (font, stroke, ...): (deze klopt niet helemaal, want heb VCS ondertussen al ) En dan had ik er ook nog 1'tje voor Think gemaakt, maar ik weet niet of Think hem goed vindt Bewerkt: 21 januari 2007 door -YokoZumi- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 waat staat de eliptical marquee tool, ik kan hem niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 waat staat de eliptical marquee tool, ik kan hem niet vinden Deze vind je in het linkerrijtje helemaal boven aan. Het kan zijn dat hij niet standaard is ingesteld, en dan moet je even met de rechtermuisknop op de tool klikken die staat ingesteld. Nu zie je 4 tools, en de tweede is de elliptical marquee tool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Robb Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 Goeie tutorial, goeie tutorial... Echt toppie hoor! Als je het eenmaal hebt gedaan is het ook niet meer moeilijk. 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.