MrKooKie Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 En uiteraard staan alle wetenswaardigheden van GTA2 netjes onder elkaar op WikiGTA, onder het kopje Hints & Tips. Die tanden glimmen wel heel erg hard. Je kan trouwens wel ergens op google de map die in het doosje zit vinden. Of ik scan hem wel even in als ik iemand heb gevonden met een scanner. Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Prodent. Ik ben bezig aan duidelijke plattegronden van de levels, aangezien de officiële maps vrij onduidelijk zijn. maar extra maps zijn natuurlijk altijd welkom (Zeker omdat het maken van zo'n plattegrond tijd vreet). Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Trouwens de orginele maps hebben veels te veel fouten. Maar ik zal wel kijken wat ik voor je kan doen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) Ik ben even op zoek gegaan naar 3 mooie kaartjes van de diverse levels en vond uiteindelijk dit: Downtown GTA 2 Industrial GTA 2 Residential GTA 2 Hebben jullie hier iets aan? Ikke in ieder geval wel Edit: Oeps, sorry MrKookie, dat schreef je inderdaad maar had ik even over het hoofd gezien. Laat de kaartjes dan maar zitten. Ik gebruik die bovenste alleen maar steeds mijn kerk te kunnen terugvinden. En als je mooie nieuwe hebt zonder fouten: graag! Bewerkt: 14 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik ben even op zoek gegaan naar 3 mooie kaartjes van de diverse levels en vond uiteindelijk dit:Downtown GTA 2 Industrial GTA 2 Residential GTA 2 Hebben jullie hier iets aan? Ikke in ieder geval wel Zoals ik al zei hebben de orginele maps wel veel (irritante) fouten, maar het moet wel te doen zijn denk ik. Reageren
Lantyz Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 --topic gesplitst-- Ik vroeg me af, is de plattegrond van GTA2 misschien gebaseerd op de PS versie, waardoor het niet klopt voor de PC versie? Ik kan me herinneren dat er enkele verschillen zitten tussen beide versies, maar heb zelf geen Playstation, dus kan het niet controleren. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik heb ze beide. En ik scan ze beide in. Maar het verschil zit hem meestal in objecten en niet zozeer in gebieden of iets dergelijks. Alleen het eilandje links boven ik Level 3 zit er niet in bij de PS versie. Reageren
T@rget Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 ff offtopic (als t ff mag) wat zijn die wegen eigelijk recht geen enkel bochtje zoals bij GTA III, VC en SA Reageren
Froop Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) Dat komt waarschijnlijk door de tiles, dat ze niet schuin kunnen. Bewerkt: 18 december 2005 door Froop Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Het is inderdaad net een raster weergave, alleen je kunt met de MAP Editor geen schuine tiles maken. Zoals Froop ook al zei. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 --topic gesplitst--Ik vroeg me af, is de plattegrond van GTA2 misschien gebaseerd op de PS versie, waardoor het niet klopt voor de PC versie? Ik kan me herinneren dat er enkele verschillen zitten tussen beide versies, maar heb zelf geen Playstation, dus kan het niet controleren. Ik las nog even je post door, (sorry voor de dubbelpost) maar de maps zijn inderdaad gebasseerd op de Playstation versie. Maar ook in de Playstation versie zit de Savekerk niet 50 coordinaten verderop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.