Jump to content

SA:MP

Recommended Posts

• Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Azer

74

• AmsterdamBoy

23

• Jarno

9

• Goliat

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Azer Waarom post je nou dubbel op? Had dan even je vorige post ge-edited

(Ontopic)

Waar kun je SA:MP downloaden?

Bewerkt: door Ronnie1987
Geplaatst:

Hij is nog niet uit.

Op dit moment is hij op 72,39% en 2 weken geleden op 72,35%.

Dus we zullen nog ff moeten wachten. 8-|

Geplaatst:
Hij is nog niet uit.

Op dit moment is hij op 72,39% en 2 weken geleden op 72,35%.

Dus we zullen nog ff moeten wachten. 8-|

Zoals Azer al zegt % zeggen niks MTA Blue was ook wel 1jaar geleden op 55% maar nog nooit voltooid.

Kyeman is eigenlijk nooit weggeweest...

eigenlijk wel, anders werd SA-MP niet tijdelijk opgeheven( niemand wist dat t tijdelijk zou zijn). en anders zou jij de topic niet 'GTAMP leeft weer' genoemd hebben. :schater:

kyeman heeft/had een full-time baan, misschien is ie weer ontslagen :schater:

Bewerkt: door M.Toreno
Geplaatst:
Azer Waarom post je nou dubbel op? Had dan even je vorige post ge-edited

(Ontopic)

wannabemod, er zaten 2 dagen tussen mijn 2 posts, tevens maakte ik een nieuwe post voor de duidelijkheid...
Waar kun je SA:MP downloaden?
nergens, anders was het wel ergens aangegeven...

@Amsterdamboy: idd

@Toreno: ach Kyeman noemde het op IRC gewoon een korte winterslaap ;) (tevens zit het gehele SA:MP/VC:MP Team weer bij SA:MP).

tsss, t is gewoon een spelletje geweest. tja, ik kom al lange tijd niet meer op irc, maar de kans bestaat dus dat je mee mag doen met een betatest, net als met vc-mp?

maarja kyeman geeft dit ook aan:

Sometimes I have time and motivation to work on GTA multiplayer mods, other times I don't. This isn't something new either, it has been going on for almost 3 years.

dus t kan elk moment weer gebeuren, en dan stort alles weer in. VC-MP is nu voorgoed aan de kant gezet( t werd eigenlijk al niks zonder kyeman, maar ik dacht, misschien komt er nog ASE ondersteuning; ik wilde eigenlijk dat MTA 0.5 nog minder gespeeld zou worden).

maar wat je zei is ook niet helemaal waar, een paar teamleden zijn al weggevallen( denk aan modelingman en loopnz; die 1e is wel belangrijk, die 2e nietzo, want wat heeft hij nou gedaan; CRC checks is niet t wiel uitvinden). dan heb je nog gasten zoals mike en XcR die bijna niets toevoegen aan de mod; zoals ook is bevestigd door spookie! daarom ging die alleen verder met jax(doet volgens mij ook niet veel, maarja boeie hij is toch een eikel).

kyeman moet t gewoon doen, zonder hem is t niets. alleen hij mag best een toontje lager zingen, want hij probeert met de eer te gaan strijken( hij beweert bijv. dat veel multiplayer mods stukjes code hebben gejat uit de vc-mp source; hij kan geen enkel voorbeeld noemen want die is er ook niet. 90% van t aanbod aan multiplayer mods stelt niks voor, en er wordt lang niet altijd C++ gebruikt, of de kennis ontbreekt om de sourcecode van vc-mp te snappen. maar die bewering geeft bij mij de indruk dat de vc-mp source heilig is, en zoiets horen anderen eerder te zeggen dan de ontwikkelaar zelf.

zo ook met t maken van de multiplayer mod zelf: http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&...dpost&p=3402450

ik had t eerst over gtabp, en dan gaat ie over iets heel wat anders lullen( bij gtabp werkt t ingame menu gewoon; ok hij had t over t algemeen maartoch). weer klonk t alsof hij zo geweldig is.

en als t zo makkelijk was om een serverbrowser toe te voegen, waarom had VC-MP t dan niet? hij zei zelf ook dat ze hulp nodig hadden van derden:

So far, our emails to ASE and Gamespy have gone unanswered. Rather than anyone trying to help us with this situation most people instead have complained.

SA-MP wordt zeker goed, maar laten we wel realistisch blijven. en als de source zo heilig was, waarom is er maar 1 iemand die wat probeert heeft met de source( ja ik zeg geprobeerd, want falconGT heeft slechts wat commands toegevoegd, en zijn aanpassingen hebben voor extra crashes gezorgd-->ironisch genoeg werkt die gast ook aan een multiplayer mod, genaamd 'dit wordt een flop')

Geplaatst:

Ik hoop dat hij snel uitkomt! Lijkt me wel vet alleen jammer dat ze er niet altijd mee bezig kunnen zijn.

@RTS: change de topictitel ff naar "SA:MP" aub :)

[edit] thx [/edit]

Bewerkt: door Azer

als je dan toch betatester bent, waarom vertel je dan nog niks ;) waarschijnlijk heb je nog niet getest of wel?

anyway, wat wel erg indrukwekkend was, was de netcode van vc-mp(of ie nou helemaal af was weten we niet, maargoed). bij mta 0.5 kon ik bijv. zelf amper een 8 speler server hosten( ok inmiddels heb ik wel een hogere uploadsnelheid, maar in principe maakt t niet veel uit) terwijl ik met VC-MP makkelijk 12 man op me server kon hebben(beloofd veel goeds voor SA-MP dus).

ok t is misschien een kromme vergelijking omdat mta 0.5 een beetje achterhaald is, maar de netcode is niet de doorslaggevende factor voor t feit dat de sync zo kut was in mta 0.5 ( en t zo instabiel was). t is toch zelf door t mta team geschreven, en zo n beetje diezelfde mensen werken nu aan MTASA( mta blue core).

natuurlijk , ze gebruiken nu raknet, maar daarmee kun je ook t een en ander optimaliseren en dat moet je zelf doen.

Geplaatst:
als je dan toch betatester bent, waarom vertel je dan nog niks ;) waarschijnlijk heb je nog niet getest of wel?

Deze of volgende week komen de files voor het betateam en een 24/7 server online (100 Mbit of 1 Gbit).

• 3 weken later...

Update:

Interview & Screens:

Click

SA:MP Vids:

Click

Click

Screens Ingame:

t_2344.png t_2345.png t_2346.png

t_2347.png t_2348.png t_2349.png

introtext.th.jpg capture.th.jpg remotecapture.th.jpg

loss.th.jpg checkpoint.th.jpg winner.th.jpg

(Thumbs Clickable)

Screens Outgame:

exgui2_t.jpg

Outgame Serverbrowser/Launcer/Remote Admin (dit betekend niet dat er automatisch geen ingameclient komt ;))

sampqry2_t.jpg

PHP Query script

scgui2_t.jpg

Script Editor (voor gamemodes etc.)

Info:

Site

Media

Blog

Forum

IRC

Bewerkt: door Azer

Als ik op dat plaatje van die Deathmatch wil klikken ,,. krijg ik een heel ander plaatje !

Bewerkt: door .Tales.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...