Jump to content

SA:MP


Azer

Recommended Posts

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Azer

    74

  • AmsterdamBoy

    23

  • Jarno

    9

  • Goliat

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...
Small update:

So, what has been happening the past month? We have been fixing crashes and bugs (about 40 in all).

I tried my best to port as many of the Single Player features to SA-MP as possible. They include Pay 'n Sprays, Ammunations, gambling, vending machines, buying food, and car mod shops (Car mod shops will probably will make it into the final cake). Some of the aspects are not fully synced, such as the animation of the clerks handing you food, but that's going to be worked on.

bron: http://www.sa-mp.com/blog.php
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
(Mike)

Adamcs has filmed another great video for us, so that you can take a look at some of the latest gamemodes we've been using while we continue to fix bugs and work towards the beta.

You can also view some new screenshots in themedia gallary

SA-MP Video

Bron : http://www.sa-mp.com/

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de update, je was me voor ;)

Ik kijk natuurlijk naar SA-MP :D (Vooral Tjoek tjoek)

Maar goed even de bron bij zetten. (Niet netjes)

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar dingen te melden. :D:schater:

SA:MP wordt wel een succes omdat iedereen op gtaforums.com het er daar over heeft.

Volgens iemand op gtaforums.com wordt SA:MP gereleased in maart of april dit jaar.

Dat was het. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar dingen te melden. :D:schater:

SA:MP wordt wel een succes omdat iedereen op gtaforums.com het er daar over heeft.

Volgens iemand op gtaforums.com wordt SA:MP gereleased in maart of april dit jaar.

Dat was het. :puh:

Zelf hoop ik Eind Maart/Begin April

Denk wel Eind April/Begin Mei

Link to comment
Delen op andere websites

Ga maar uit van Maart/April ;)

Moet je dan ook MTA SA verwijderen?

Dat zou dan een nadeel zijn.

Nee, voor zover ik weet past MTA:SA geen bestanden aan. Ik raad het je alleen niet aan om eerst MTA:SA te spelen en daarna SA:MP (de GUI van MTA:SA vertraagt zeer wrs je GTA:SA...)
Link to comment
Delen op andere websites

Ga maar uit van Maart/April ;)

Moet je dan ook MTA SA verwijderen?

Dat zou dan een nadeel zijn.

Nee, voor zover ik weet past MTA:SA geen bestanden aan. Ik raad het je alleen niet aan om eerst MTA:SA te spelen en daarna SA:MP (de GUI van MTA:SA vertraagt zeer wrs je GTA:SA...)

MTA:SA tast inderdaad op geen enkele wijze GTA:SA aan. je GUI van GTA:SA wordt er dus ook niet slomer van aangezien MTA:SA helemaal geen bestanden bewerkt.

Je hoeft dus ook niet MTA:SA te verwijderen om SA:MP te kunnen installeren aangezien als je MTA:SA hebt geinstalleerd gewoon nog een originele GTA:SA hebt.

Of je MTA:SA nog kan spelen als je SA:MP hebt geinstalleerd is nog de vraag aangezien SA:MP wel diverse bestanden van GTA:SA bewerkt of aantast.

We wachten iedergeval op de release van SA:MP en dan zullen we zien hoe alles werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...