Azer Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 ha MTA:SA DM beter?.... heb je al naar de vehiclesync van MTA gekeken?... iig RTS, je hebt waarschijnlijk alleen een DM gamemode gespeeld? eerlijk ben ik het wel met je eens dat standaard DM saai is, maar bepaalde gamemodes zoals Manhunt, CTW, Rivershell, Freighter & Aera51 maken het juist leuk (en wie wat er nog komt na de uiteindelijke release...) Reageren
RTS Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ja dat is waar, standaard is er niet veel aan. Capture the flag en RPG zijn al beter. Reageren
Goliat Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Kan je met SA:MP ook zelf missies maken, of komen er nog door SA:MP zelf gemaakte op hun site? Of komt er helemaal niets meer? Reageren
Azer Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Kan je met SA:MP ook zelf missies maken, of komen er nog door SA:MP zelf gemaakte op hun site?Of komt er helemaal niets meer? je kan nu zelfs al missies maken (kijk maar is in de map \GTA San Andreas\samp\)In de map pawno kan je bestanden vinden voor het scripten met de scripttaal "PAWN" (tool/handleiding/lege SA:MP gamemode) en in de map gamemodes\src vind je enkele voorbeelden van bestaande scripts Bewerkt: 1 april 2006 door Azer Reageren
Blastov Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik vind SA:MP echt gruwelijk. Het is echt beter als MTA:SA, gewoon omdat je lekker kan knallen. Voor de gamemodes met Team deathmatch vind ik gruwelijk Reageren
-Roy- Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Kun je Mta en Sa-mp allebei hebben? Zonder dat het crashed? Dan kan ik even kijken wat ik beter vind. Reageren
Azer Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Kun je Mta en Sa-mp allebei hebben? Zonder dat het crashed? Dan kan ik even kijken wat ik beter vind.Ja, het tast beide geen enkele bestanden van elkaar en GTA:SA aan...(gebruik al sinds de release van MTA:SA dezelfde GTA:SA installatie voor zowel SA:MP als MTA:SA). Reageren
W Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Wat moet je dan doen in deze game, gewoon beetje rondlopen, iemand neerknallen, auto jatten, en wegzwemmen? Kan je ook auto's van elkaar jatten of begin ik nou te mooi te denken? Reageren
Goliat Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Wat moet je dan doen in deze game, gewoon beetje rondlopen, iemand neerknallen, auto jatten, en wegzwemmen?Kan je ook auto's van elkaar jatten of begin ik nou te mooi te denken? Ja, je kan gewoon auto's van elkaar jatten, eigenlijk is er bijna niets dat je niet kan in SA:MP. Het doel is eigenlijk verschillend, soms zit je in een team en soms moet je voor jezelf zien te zorgen. Maar uiteindelijk kan je toch wel zeggen dat je, je tegenstander zo hard mogelijk neer moet schieten. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 SAMP is veel beter maar goed wel later uitgekomen en pas de beta maar. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 SA-MP is prachtig, het SA-MP team heeft goed werk geleverd . Alleen jammer dat de server nog gereleased is Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Ik ben zo blij dat hij eindelijk uit is! En wel op een zondag zodat ik nu rustig kan spelen. Ik ga hem nu installeren Ik heb het net geinstalleerd en heb een probleem. Ik start gewoon die SA-MP.exe op. Ik connect dan met GTA Host 1 dan.. Hij start op, ik doe dan new game. Maar dan kom je niet in de server? Ik weet niet hoe dit zit. Bewerkt: 2 april 2006 door Little Mister Reageren
Goliat Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Ik ben zo blij dat hij eindelijk uit is! En wel op een zondag zodat ik nu rustig kan spelen. Ik ga hem nu installeren Ik heb het net geinstalleerd en heb een probleem. Ik start gewoon die SA-MP.exe op. Ik connect dan met GTA Host 1 dan.. Hij start op, ik doe dan new game. Maar dan kom je niet in de server? Ik weet niet hoe dit zit. New Game zou je opzich niet horen te kunnen zien, SA-MP start automatisch op zonder dat je ook maar iets anders in beeld krijgt. Weet je zeker dat SA-MP wel in de San Andreas map zit? Een Amerikaane .exe inplaats van de Europese .exe(van San Andreas) zou ook kunnen helpen. Ik PM je wel even. Edit: Zoals je in je PM al zei is het probleem opgelost, veel plezier met SA:MP. Bewerkt: 2 april 2006 door Goliat Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik heb SA:MP ook gedownload, en ik vind het een goed gelukte mod. Maar ik heb een probleem. Iedere keer als ik in een server zit en ik speel voor 30 a 40 seconden dan geeft hij een foutmelding. Ik heb het al 6 keer geprobeerd, in allemaal andere servers. Wie kan mijn probleem oplossen? Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 ik heb ut zelfde probleem als twenty.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.