Flitskikker Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Op wikigta, bij de GTA2 artwork staat een afbeelding uit gta2 the movie in 3d: Is the movie in 3D? En zoja, waar kan ik die zien. B.V.D. Flitskikker Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Wel een mooie screen, ik zou ook wel willen weten of er zo'n film van is. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ik heb even gegoogled naar GTA 2 movie en ik kwam hier uit. Moet je maar even proberen of je deze bedoelt. Ik hoop dat dit de goede is. Reageren
maarte41 Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 gta 2 the movie is gewoon een film. De fotos die je in de menus van gta2 staan komen uit gta2 the movie. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Jammer, in 3D leek me leuk. @NandroDavids. Dat is de orginele (geen 3D) Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Die screen heeft helemaal niets te maken met GTA2: The Movie. Het is artwork die gemaakt is tijdens de ontwikkeling van GTA2. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 in dat filmpje als die dikke en die gangsters met claude op dat feest komen waarom beginnen ze te schieten en waarom loopt claude weg en waarom word ie dan neergeknald Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Omdat hij blij wegloopt omdat hij alle dingen voor alle gangs heeft gedaan. En hij nu wegkan. Maar de Zaibatsu haat hem nog dus wordt tie neergeschoten door een huurmoordernaar. Maar je begrijpt dat filmpje zoiezo alleen als je de hele movie van 10 minuten kijkt. http://video.google.nl/videoplay?docid=559...1821&q=gta2 Hele film. Reageren
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik heb GTA2: The Movie (Full Version) gedownload van de officiële site maar Windows Media Player kan het niet openen . Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Die kan je inderdaad niet openen met WMP. Volgens mij alleen met Quicktime, maar de link in mijn vorige post kan hem wel laten zien. Reageren
rems GTA Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Als je geen Quiktime hebt, is er dan nog een mogelijkheid? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Als je geen Quiktime hebt, is er dan nog een mogelijkheid? Ja hoor, gewoon Quicktime downlaoden. Dit is er handig omdat er héél veel filmpjes Quicktime. Volgens mij is QuickTime gewoon gratis en legaal te downloaden, je kunt het hier downloaden. Als je op die site bent gekomen druk je op de balk "Gratis Downloaden", nu krijg je eht download venster in beeld en in hetzelfde venster een nieuwe pagina. Als je hem gedownload hebt (je moet 35.8mb downloaden) kun je hem installeren, dat gaat heel simpel. Gewoon de 'Wizzard' van de setup volgen en alles komt klaar. Er gaat na de installatie een hele nieuwe videowereld open, je kunt bijna alle online filmpjes kijken. Veel plezier en suces ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.