Jump to content

GTA2: The Movie

Recommended Posts

Posted

Op wikigta, bij de GTA2 artwork staat een afbeelding uit gta2 the movie in 3d:

Chase.JPG

Is the movie in 3D? En zoja, waar kan ik die zien.

B.V.D.

Flitskikker

Posted

Wel een mooie screen, ik zou ook wel willen weten of er zo'n film van is.

Posted

Ik heb even gegoogled naar GTA 2 movie en ik kwam hier uit. Moet je maar even proberen of je deze bedoelt. Ik hoop dat dit de goede is. ;)

Posted

gta 2 the movie is gewoon een film. De fotos die je in de menus van gta2 staan komen uit gta2 the movie.

Posted

Die screen heeft helemaal niets te maken met GTA2: The Movie. Het is artwork die gemaakt is tijdens de ontwikkeling van GTA2.

• 6 months later...
Posted

in dat filmpje als die dikke en die gangsters met claude op dat feest komen waarom beginnen ze te schieten en waarom loopt claude weg en waarom word ie dan neergeknald

Posted

Ik heb GTA2: The Movie (Full Version) gedownload van de officiële site maar Windows Media Player kan het niet openen :?.

Posted

Die kan je inderdaad niet openen met WMP. Volgens mij alleen met Quicktime, maar de link in mijn vorige post kan hem wel laten zien.

Posted
Als je geen Quiktime hebt, is er dan nog een mogelijkheid? :?

Ja hoor, gewoon Quicktime downlaoden. Dit is er handig omdat er héél veel filmpjes Quicktime. Volgens mij is QuickTime gewoon gratis en legaal te downloaden, je kunt het hier downloaden. Als je op die site bent gekomen druk je op de balk "Gratis Downloaden", nu krijg je eht download venster in beeld en in hetzelfde venster een nieuwe pagina. Als je hem gedownload hebt (je moet 35.8mb downloaden) kun je hem installeren, dat gaat heel simpel. Gewoon de 'Wizzard' van de setup volgen en alles komt klaar. Er gaat na de installatie een hele nieuwe videowereld open, je kunt bijna alle online filmpjes kijken. Veel plezier en suces ermee! :cya: