Jump to content

unique stunts


Onuitwisbaar

Recommended Posts

Hoe weet je waar je moet landen, ik altijd maar vliegen op die schansen enzo, maar ik haal ze nooit..

dank u

Gewoon recht op die schans af rijden als je het goed gedaan hebt komt er z`n scene in slowmotion waarin je ziet dat je in de lucht bent,als je gelandt bent staat er UNIQUE STUNT JUMP COMPLETED.Er kan ook wel eens voorkomen dat je moet landen op/of over een gebouw.

succes :)

zelf heb ik er nu 10 gehaaldt

The Italian

Bewerkt: door The Italian
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ongeveer rechts achter de politie is een schans, moet ik er achter op die schans landen, op het dak, of gewoon erover. Ik ben wel zeker 20 keer erover gesprongen maar altijd 'failed'

Kan iemand me alstublieft zeggen waar ik moet landen, dan kan ik verder naar de volgende jump. Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Portland View: Gebruik een PCJ600 en maak snelheid. Je moet tijden de slow-mo de Police Bribe pakken die in de lucht is. Land op de straat tegenover het politiebureau.

Shorside Vale: Deze kan je zowel met auto als motor doen. Ga met een grote snelheid over de schans en spring op of over het politiebureau.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...