Matiscus Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Hey allemaal, aangezien ik me verveelde heb ik Wikigta beetje geholpen met screens te trekken ingame van LCS. Van alle voertuigen. Ik ben er aan bezig. Niet alle voertuigen heb ik al. Maar hier zijn er al 65 Hier is een lijstje van welke auto's al gedaan zijn. Updates/verbeteringen volgen nog. Ik heb er nog niks opgezet. Geen logo of niets. Ik geef ze nu aan de crew van WIKIGTA ze mogen er met doen wat ze willen. UPDATE: Ambulance Ballot Van Banshee Barracks Belly-Up BF-Injection Bickle-76 Blista Bobcat Bus Cabbie Campaign Rumpo Cheetah Colum Cruiser Deimos SP Diablo Cruiser Enforcer Esperanto Faggio FBI-Car Firetruck Flatbed Forelli Freeway Hearse Hellenbach GT Hoods Cruiser Idaho Infernus Kuruma Landstalker Leone Sentinel Linnerunner Manama Maverick Moonbeam Mr Whoophee Mr Wongs Mule Panlantic Patriot PCJ-600 Perenial Phobos VT Police Police Maverick Pony Rhino Rumpo Sanchez Security Sentinel Sindaco Stallion Stinger Stretch Taxi Thunder Rodd Toyz Trash V8-ghost Yakuzi Stinger Yankee Yardie Bewerkt: 22 december 2005 door Matiscus Reageren
SWYV Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 wow ziet wel goed uit maar een paar wagens zijn echt ferm goed verbeterd als mooie auto's zoals landstalker grotere jeep zalig ook perenial vind ik echt perfecte model lijkt me op Mercury van jaren 70 kun jij misschien opzoeken van gta3.img of gaat dat niet door? Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) LCS is gans anders dan Sa. ik denk zelfs dat LCS geen gta3.img meer heeft. Ik kan wel volledig mis zijn. En nee dat gaat niet. De cd leest niet op pc. EDIT: Updates worden toegevoegd. En ook nieuwe auto's. Bewerkt: 22 december 2005 door Matiscus Reageren
Joriz Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Zie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=19187 Als je alles al op internet zet zonder watermerken betekend dat iedereen het kan gebruiken en niet meer exclusief is. Waardoor wij het ook niet kunnen gebruiken. Ga aub geen veel werk maken voor WikiGTA. We kiezen je dan niet eerder uit. We kiezen je uit naar algemeen gedrag op forum en kennis rond GTA. Daarna volgt er nog een procudure die je ook nog helemaal moet doorlopen. Als je dit goed doet dan kan je je officieel lid noemen. Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Dit wist ik nog niet, ik verveelde me maar. En ik stuur de lijst toch naar jou. Zodat jij ze kan gebruiken. Kan je duidelijk lezen in men eerste post dat ik het overdraag naar wikigta,maar ik werk men lijst toch af. En ik zal de download link even verwijderen. Bewerkt: 22 december 2005 door Matiscus Reageren
Samurai Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Er zullen reeds een aantal personen het hebben gedownload... Ik wil ook graag helpen met LCS, want ik heb de storyline al uitgespeeld, maar ik denk dat WikiGTA al genoeg personen heeft om te helpen bij LCS. Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 @samuria, dan gebruik ik het voor men eigen site wel. En de er zijn al veel oude plaatjes vervangen door nieuwe. Dus Er is al veel verschil. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.