Upstream Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Dat valt je behoorlijk tegen. Meeste mensen gebruiken te simpele wachtwoorden bijvoorbeeld het begin van hun mailadres ofzo. Er zijn zelf mensen die hun wachtwoord hetzelfde hebben als hun gebruikersnaam. Ik gok dat 1 op de hondert hier op dit forum dat wel heeft.
.Sharingan Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 dat heeft een vriend van mij op een ander forum ... hij wil het niet veranderen. dus al 7 + mensen hebben hem al gehackt @ Ferre Thx m8
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Heeft hij het na die hacks veranderd ? Dan zou ik een met cijfers en tekens pakken hoor Mvg,Velaro
Grove St. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 wat je ook kan doen is: Gebruikersnaam: freddy wachtwoord: poes Geheugensteun: poes dan denken ze een poes, hoe heette zijn poes ook alweer? dikkie dik intypen fout terwijl het gewoon poes is
Ewoud Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 wat je ook kan doen is:Gebruikersnaam: freddy wachtwoord: poes Geheugensteun: poes dan denken ze een poes, hoe heette zijn poes ook alweer? dikkie dik intypen fout terwijl het gewoon poes is De gemiddelde persoon heeft dat zo geraden.
ViceAgent Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Nou grove, dat lijkt me niet verstandig! *Ewoud was me voor Bewerkt: 8 januari 2006 door ViceAgent
Grove St. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 eerst moeten ze freddy weten, en dan moeten ze zo sli zijn om ook eens poes in te vullen. ik weet zeker dat jullie dat nooit zouden doen. lieg maar niet
GTA-Sheep Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Het is bij een wachtwoord niet belangrijk om te weten of je een poes hebt die Freddie heet. Natuurlijk weet een hacker dit niet, maar er bestaan programma's die alle bekende woorden in een recordtempo doorlopen en dan vanzelf op je wachtwoord stuiten. En of je kat nu Freddie of Prinses Beatrix heet: het programma vindt ze. Niet doen dus! Zoals Ewoud al uitlegt: zorg voor een lang, liefst niet bestaand woord, en zet daar leestekens, cijfers etc voor/achter/tussen. Hoe minder het op een zinnig woord lijkt hoe beter.
nick11123 Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 bedankt Ewoud handig om te weten mijn wachtwoord zit ook de naam van mijn huisdier in maar er zitten ook hoofdletters in ik heb dezelfde wachtwoord op het forum en op mijn msn acount
Ewoud Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Update: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...p;showentry=264
Recommended Posts