Jump to content

Havana Outfit bug


~Lance Vance

Recommended Posts

Ik heb gehoord over de Havana Outfit bug; dan kan je die dus niet meer pakken nadat je de missie Two Big Hit van Avery Carrington hebt gedaan. Ik zit nu bij die missie en wil dit niet ook krijgen, dus hoe kan ik het voorkomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord over de Havana Outfit bug; dan kan je die dus niet meer pakken nadat je de missie Two Big Hit van Avery Carrington hebt gedaan. Ik zit nu bij die missie en wil dit niet ook krijgen, dus hoe kan ik het voorkomen?

Ik heb gehoord dat als je eerst een bepaalde andere missie doet (ik weet niet welke) dat je de

outfit dan wel kunt pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had je kunnen vinden met de zoekfunctie, Ik heb er zelf namelijk een poosje geleden een topic over geopend: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18262

Groetjes, :cya:

@Jortgamer: Alweer spam, wat heeft Lance Dance nou aan zo'n antwoord?!? Dat slaat echt nergens op......

Dus nogmaals, als je niks nuttigs te posten heb laat het dan!!!!!

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt één zo'n outfit nou uit dan?

Je kunt nog gewoon verder spelen in het spel hoor :cya:

Maar je kunt de outfit wel pakken; blaas een PCJ 600 op voor de deur, spring op de motor, spring daarna naar de deur en je pakt de outfit..

@RonaldVC, speel niet zo de baas en Jortgamer is nog nieuw..

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...