Jump to content

Forum Gehacked


Velaro

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Velaro

    18

  • San_Andreas_Nigga

    9

  • Froop

    8

  • The Mafia

    7

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ha Sig-master :ch:

Waarom vertel je niet gewoon hoe je backups maakt?Ik vind er niks over op Google

Tuurlijk vindt je het op google, daar vind je alles.

En ik weet niet hoe je backups op if maakt, omdat ik het geen fijn systeem vindt.

En bedankt voor die uitspraak, nu heb ik een leuke quote in mijn onderschrift. :Y

Doe dat weg,of heb zin om hier weg te gaan

FOREVER

Ik haat je echt Froop,iedereen is beter in een sig maken dan jou

Link to comment
Delen op andere websites

De oudere versies van Invision Power Board bevatten veel gaten waardoor iedereen die op internet kan zoeken naar een handleiding om het te hacken het ook binnen 15 minuten plat legt.

Tevens is weer aan het licht gekomen (paar weken terug) dat PhpBB weer gaten bevat.

Wat je kan doen is een ander forum systeem aanschaffen zoals vBulletin (kost geld) of een betaalde versie van Invision Power Board. Tevens is het slim deze systemen zelf nog is te beveiligen vanuit de server.

Het is sowieso niet mogelijk om dit te draaien op een gratis host dus als je door wilt gaan met je site moet je denk kijken naar een betaalde host (zie http://www.webhosters.nl/ )

Iedergeval veel succes.

Om nog meer voortijdige uitspraken te voorkomen doe ik deze topic opslot aangezien ik denk dat de topicstarter hier niet mee geholpen wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...