sammieboy102 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Ik weet niet of het in dit forum past maar kan iemand mij een savegame geven waarbij de missie: The Meat Business net gedaan is? De rest maakt niet uit. Het is omdat ik uit mijn spel een mod ga verwijderen waarbij de Missie: 'Key to her hart' altijd vast loopt. Maar door die mod te verwijderen kan ik die savegame niet meer openen natuurlijk. Dus heeft iemand een savegame dat ONGEVEER bij die missies is, wil je AUB geven. Dan kan ik gewoon verder spelen...
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Welkom hé! Kijk eens in dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17351 Daar heeft Gunslinger een website vertelt waar je savegames kan downloaden (deze, website).Ik heb nog even snel de link van de missie Key to Her Hart gekopieerd. Je wordt meteen doorgelinkt naar de savegame. Key to her Hearth (klik). Je kunt natuurlijk even op de website kijken en dan kun je precies de missie downloaden waar je was. De savegame moet je wel even uitpakken en kopieeren. Veel succes! Ruurd31.. Bewerkt: 24 december 2005 door Ruurd31
sammieboy102 Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Heel erg bedankt! Nu kan ik gewoon voorspelen! ik ga de mod onmiddelijk verwijderen en de savegame op zn plaats zetten. Wel spijtig want ik had een mooi kapsel en kledij maar dat geeft niet!
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Je kunt gewoon weer nieuwe kleding en kapsel kopen. Victim Zip Binco zitten allemaal in Las Venturas. Je kunt ook tatooages kopen. Ruurd31..
Recommended Posts