Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Zijn er programma's zoals PhotoShop die gratis zijn,het kopen is nogal duur. Reageren
Grove St. Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Ik denk het niet, je kan wel kijken met google naar een trial / demo versie. En downloaden van software mag niet besproken worden ( als het illegaal is ). Ga naar www.download.com ( allemaal demo ) Greets Grove St. Bewerkt: 26 december 2005 door Grove St. Reageren
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Jammer want ik heb PhotoShop Trial al opgebruikt Reageren
Kraay Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Als je ff met de zoekfunctie gekeken had kon je dit vinden . Misschien heb je er wat aan. Reageren
Juice Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Kijk eens op www.photofiltre.com. Dat is een gratis programma en het lijkt een beetje op PhotoShop. Je kunt er zeer leuke dingen mee doen want ik heb het ook. Daarnaast heb je ook nog GIMP. Dat is ok een soort PhotoShop. Deze heb ik niet. De site voor GIMP is: www.gimp.org Juice Reageren
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Bedankt,ik zal eens kijken Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Paar topics naar beneden en je ziet mijn topic staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.