Jump to content

Fouten in GTA 3 en VC

Mr.Yo

Recommended Posts

Hallo mensen.

Zoals jullie weten zijn GTA VC EN 3 al een tijdje uit.

Hoe meer je de game speelt hoe meer fouten je ondekt.

Bijv: Je gaat naar downtown in VC en parkeert je auto.

je komt terug en voila je auto is er niet meer.

Of dat je in de verte auto's ziet komen. je kijkt ergens anders en dan weer terug en wat zie je dan?? er kwam en taxi nu komt een andere auto.:o

Hier kun je alles schrijven over de fouten hoeft niet persee in de gameplay hoor bijv tijdens de installatie.

:D

Delen op andere websites

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mr.Yo

9

• ::: Tha Hawk :::

8

• Melchior

6

• Lantyz

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja je kan ook bij Phil's place zo een kast in lopen

maarre over die auto's die verdwijnen dat is geen bug maar als je ergens anders heen gat bijv starfish islanden dan weer terug naar downtown nar die parkeerplaats om je auto te halen dat komt omdat het spel steeds een stukje van de stad laad

Delen op andere websites

Als je soms met je auto op een hekvalt dan gaat de auto letterlijk in de hek en wil niet uit komen.

:huh:

Of dat als je iemand met een bazooka doodschit dat er dan een ambulance komt en dan weer die gast die je gedood hebt tot leven brengt :o

Delen op andere websites

Ik heb uitgevonden in VC dat je iemand hoofd er af kan schieten en dat ie dan ook weer opstaat! (maar weer neervalt)

Schiet van iemand in een auto het hoofd eraf (moet wel bestuurder zijn) en jat zo snel mogelijk de auto, dan staat de onthoofde weer op alsof hij weg zou willen rennen....

Mmm...erg vaag dat hij uberhaupt opstaat! :lol:

Of vlakbij de Greasy Chopper op de weg maakt elk voertuig een bovennatuurlijk klein rondje, echt heel vaag, ben er in een missie eens bijna opgeknald door dat vage gedoe!! :lol:

Bewerkt: door Melchior
Delen op andere websites

Dat heb ik niet meegemaakt maar wel dat een politieauto half in de grond stond en als je op de agenten in de auto schoot dat ze verdwenen.

EDIT- O, zo vaag, doe ik vanmiddig die missie dat je met de Cubanen die Haitiaanse fabriek moet aanvallen, sta ik op het punt die sniper uit te schakelen, gaan al die Cubanen in een keer op mij schieten voor niks!!!

Ik dus dood binnen 0000000.1 seconde.

Ik hoop niet dat SA door dit soort problemen geteisterd wordt.-

Bewerkt: door Melchior
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...