Mr.Yo Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 Hallo mensen. Zoals jullie weten zijn GTA VC EN 3 al een tijdje uit. Hoe meer je de game speelt hoe meer fouten je ondekt. Bijv: Je gaat naar downtown in VC en parkeert je auto. je komt terug en voila je auto is er niet meer. Of dat je in de verte auto's ziet komen. je kijkt ergens anders en dan weer terug en wat zie je dan?? er kwam en taxi nu komt een andere auto.:o Hier kun je alles schrijven over de fouten hoeft niet persee in de gameplay hoor bijv tijdens de installatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 ja je kan ook bij Phil's place zo een kast in lopen maarre over die auto's die verdwijnen dat is geen bug maar als je ergens anders heen gat bijv starfish islanden dan weer terug naar downtown nar die parkeerplaats om je auto te halen dat komt omdat het spel steeds een stukje van de stad laad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 Een Haitiaan op een motor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 Als je soms met je auto op een hekvalt dan gaat de auto letterlijk in de hek en wil niet uit komen. :huh: Of dat als je iemand met een bazooka doodschit dat er dan een ambulance komt en dan weer die gast die je gedood hebt tot leven brengt :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 ik heb ook eens meegemaakt dat ik iemand zn hoofd eraf knalde en dat ie genezen werd en zonder hoofd rondliep was wel op playstation dus heb geen screen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 Bij de ene kant van shunshine auto's heb je wel een hek, maar aan de andere kant niet! :huh: (btw: kan dit onderwerp maar vice city of gta3 general worden verplaatst, want daar hoort hij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 Je raakt met je auto heel zachtjes de lantarenpaal (stoplicht) en hij gaat direct kapot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 soms heb je ook dat de auto's in een keer in de boom gaan. Sorry dat het zo groot is. Het duurt te lang om Photoshop te starten en te verkleinen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 Kikeboe! HarryPotter deel 4 Hier nog wat bugs Nieuw! GTA Matrix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Haha.. :lol: Ik snap alleen niet wat er mis is met die laatste? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 (bewerkt) Ik heb uitgevonden in VC dat je iemand hoofd er af kan schieten en dat ie dan ook weer opstaat! (maar weer neervalt) Schiet van iemand in een auto het hoofd eraf (moet wel bestuurder zijn) en jat zo snel mogelijk de auto, dan staat de onthoofde weer op alsof hij weg zou willen rennen.... Mmm...erg vaag dat hij uberhaupt opstaat! :lol: Of vlakbij de Greasy Chopper op de weg maakt elk voertuig een bovennatuurlijk klein rondje, echt heel vaag, ben er in een missie eens bijna opgeknald door dat vage gedoe!! :lol: Bewerkt: 25 augustus 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 ik heb ook eens meegemaakt dat de auto door de grond heen zakte dan zie jeVC vanaf de onderkant dat is ook wel lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 (bewerkt) Dat heb ik niet meegemaakt maar wel dat een politieauto half in de grond stond en als je op de agenten in de auto schoot dat ze verdwenen. EDIT- O, zo vaag, doe ik vanmiddig die missie dat je met de Cubanen die Haitiaanse fabriek moet aanvallen, sta ik op het punt die sniper uit te schakelen, gaan al die Cubanen in een keer op mij schieten voor niks!!! Ik dus dood binnen 0000000.1 seconde. Ik hoop niet dat SA door dit soort problemen geteisterd wordt.- Bewerkt: 25 augustus 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 Ik vind het ook stom dat je van een heel hoog gebouw naar beneden springt dat i dan een koprol maakt en een auch zegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 ik heb gister een paar wijfen neergeschoten op een trap, al het bloed en geld was weggezakt!!!!!!! jefferson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.