Jump to content

Fouten in GTA 3 en VC


Mr.Yo

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mr.Yo

    9

  • ::: Tha Hawk :::

    8

  • Melchior

    6

  • Lantyz

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat lijkt me nogal logisch niet, je liep immers in hun bureau.

Ik zou dat niet echt een bug noemen.

Nee maar ten eerste

Stel dat er iets is en je moet het melden bij de politie dan moet je toch naar binnen?

ten tweede :

Als je naar binnen gaat gebeurt er niets, maar als je naar buiten gaat dan schieten ze je dood.

Link to comment
Delen op andere websites

1.Dit spel is geen simulator, je zou niks hoeven melden.

2.Er staat dudielijk in het politiebureau dat burgers (Tommy ook dus) niet langs de streep mogen komen, als je dat wel doet krijg je 2 sterren.

En ze gaan vanaf twee sterren schieten dus dat klopt wel...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon naar binnen lopen en dan meteen naar de kamer aan je likerkant gaan.

Dan pak je dat politiepak.(Als je tenminste die missie dat je 2 polities een garage in moeten.)

Dan ben je ze kwijt en kan je ongestoord door dat bureau lopen!

En wat ook handig is:Pak dat pak, sjees naar het leger toe en je kan de Apache pakken zonder dat ze op je schieten!

The Hawk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uitgevonden in VC dat je iemand hoofd er af kan schieten en dat ie dan ook weer opstaat! (maar weer neervalt)

Schiet van iemand in een auto het hoofd eraf (moet wel bestuurder zijn) en jat zo snel mogelijk de auto, dan staat de onthoofde weer op alsof hij weg zou willen rennen....

Mmm...erg vaag dat hij uberhaupt opstaat! :lol:

Of vlakbij de Greasy Chopper op de weg maakt elk voertuig een bovennatuurlijk klein rondje, echt heel vaag, ben er in een missie eens bijna opgeknald door dat vage gedoe!! :lol:

jah ik heb dat ook gehad (raar)

Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat ik ook raar vind: als je bij het het ziekenhuis bent vlakbij het kantoor van rosenberg in die T splitsing, met minstens 2 politie's achter je aan, botsen altijd 2 politie auto's rechtvoor je neus ik heb dit ook vaak gemerkt bij ''the driver''

het is wel grappig om te zien trouwens

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...