::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Ja, dat klopt. Maar waarom heb je eigenlijk Gates in dat vliegveld gebouw?? Je kan er immers niet langs! The Hawk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Dan kan je ook zeggen: Waarom is er überhaupt een vliegveld, je kan immers toch nergens heen... Ik noem dat geen fouten, dat zijn gewoon de logische begrenzingen van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Ik denk zelf dat ze dit de verkeerde naam hebben gegeven. Het kon beter heten:Hidden Package place, omdat je er alleen maar wat hiddens kan vinden! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Je gaat de politie bureau van Washington beach in en je gaat er weer uit. dan heb je in een keer 2 sterren. Dan beginnen de politite direct op je te schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Dat lijkt me nogal logisch niet, je liep immers in hun bureau. Ik zou dat niet echt een bug noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 Dat lijkt me nogal logisch niet, je liep immers in hun bureau.Ik zou dat niet echt een bug noemen. Nee maar ten eerste Stel dat er iets is en je moet het melden bij de politie dan moet je toch naar binnen? ten tweede : Als je naar binnen gaat gebeurt er niets, maar als je naar buiten gaat dan schieten ze je dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 1.Dit spel is geen simulator, je zou niks hoeven melden. 2.Er staat dudielijk in het politiebureau dat burgers (Tommy ook dus) niet langs de streep mogen komen, als je dat wel doet krijg je 2 sterren. En ze gaan vanaf twee sterren schieten dus dat klopt wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Je kan ook gewoon naar binnen lopen en dan meteen naar de kamer aan je likerkant gaan. Dan pak je dat politiepak.(Als je tenminste die missie dat je 2 polities een garage in moeten.) Dan ben je ze kwijt en kan je ongestoord door dat bureau lopen! En wat ook handig is:Pak dat pak, sjees naar het leger toe en je kan de Apache pakken zonder dat ze op je schieten! The Hawk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Dan hoop ik dat er in SA 2 vliegvelden zijn en dat je van het ene naar het andere vliegveld kan vliegen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Dan hoop ik dat er in SA 2 vliegvelden zijn en dat je van het ene naar het andere vliegveld kan vliegen! Die zijn d'r ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Dan hoop ik dat er in SA 2 vliegvelden zijn en dat je van het ene naar het andere vliegveld kan vliegen! Wow, where have you been the last couple of days? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Ik heb uitgevonden in VC dat je iemand hoofd er af kan schieten en dat ie dan ook weer opstaat! (maar weer neervalt)Schiet van iemand in een auto het hoofd eraf (moet wel bestuurder zijn) en jat zo snel mogelijk de auto, dan staat de onthoofde weer op alsof hij weg zou willen rennen.... Mmm...erg vaag dat hij uberhaupt opstaat! :lol: Of vlakbij de Greasy Chopper op de weg maakt elk voertuig een bovennatuurlijk klein rondje, echt heel vaag, ben er in een missie eens bijna opgeknald door dat vage gedoe!! :lol: jah ik heb dat ook gehad (raar) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 weet je wat ik ook raar vind: als je bij het het ziekenhuis bent vlakbij het kantoor van rosenberg in die T splitsing, met minstens 2 politie's achter je aan, botsen altijd 2 politie auto's rechtvoor je neus ik heb dit ook vaak gemerkt bij ''the driver'' het is wel grappig om te zien trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.