The Italian Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Hallo ik ben een beginnende Photoshopper. Ik heb hulp nodig met animatie, hoe ik dat moet doen. Dus hier komen me 2 vraagjes: 1] Ik wil graag weten hoe ik me tekst laat Flikkeren in een signature en dergelijke 2]hoe kan ik 2 teksten laten flikkeren in signatures en dergelijk zoals deze userbar hieronder Hopelijk ben ik duidelijk genoeg voor jullie met me vraagjes Bedankt Bewerkt: 29 december 2005 door The Italian Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Dat is met imageready. Maar dat is niet 1/2/3 uit te leggen. Ik heb daar nu ook geen tijd voor. Er is vast wel iemand die dat wel wil. Succes ^^. Reageren
Upstream Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Dat heet faden, hier een tut over te vinden. Reageren
The Italian Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Dat heet faden, hier een tut over te vinden. Bedankt ga het nu proberen EDIT:heb het gedaan zie hier me resultaat: Alleen het probleem nu is dat ik hem langzaam aan en uit wil doen. Niet dat hij plotseling tevoorschijn komt Bewerkt: 29 december 2005 door The Italian Reageren
Upstream Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Bedankt ga het nu proberenEDIT:heb het gedaan zie hier me resultaat: Alleen het probleem nu is dat ik hem langzaam aan en uit wil doen. Niet dat hij plotseling tevoorschijn komt Ziet er goed uit, pas je op met de groote je zit nu al op de 99,34 kb. Als je dat langzaam uit en aan wilt doen. Moet je naar het laatste frame en daar weer op het "tween" knopje drukken en dan op first frame zetten: Reageren
The Italian Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Bedankt ga het nu proberen EDIT:heb het gedaan zie hier me resultaat: Alleen het probleem nu is dat ik hem langzaam aan en uit wil doen. Niet dat hij plotseling tevoorschijn komt Ziet er goed uit, pas je op met de groote je zit nu al op de 99,34 kb. Als je dat langzaam uit en aan wilt doen. Moet je naar het laatste frame en daar weer op het "tween" knopje drukken en dan op first frame zetten: Bedankt zie hier me resultaat:Eerst hij gaat nog steeds verkeerd raar kijk maar op de sig hij gaat aan en uit en dan ineens plotseling tevoorschijn en dan normaal aan en uit. Erna Bewerkt: 30 december 2005 door The Italian Reageren
Upstream Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Dan moet je hem op forever zetten: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.