Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan die prent niet maken als ik op dat prent tekentje klik ofzo dan vraagt hij url...en dat heb ik niet.

en hoe zet je hem in .jpg?

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn verschillende Tuts, onder andere 1 van mij

Een Speerpunt modellen

Ook, heeft Big Smoke ook er 1tje. Hier leer je ook het 1 en andere

In deze Tuts leer je gewoon de Begin Aspecten, en leer je ook een beetje de Functies kennen. Maar toch raad ik je 3DS Max, of GMax aan, deze hebben uitgebreide Functies, en zijn toch wat makkelijker

Succes ;) , en hopen dat je het een beetje gaat leren :D:bier:

PS: Als je je Plaatjes wilt Uploaden, moet je die Uploaden bij ImageShack, en dan de onderste Link kopieren, dan klik je op het Icoontje met de boom erop, dan vraag hij om de Link, kopieer je hem gewoon, en klik je op OK.

Bewerkt: door Big Bear
Geplaatst:
ik heb gehoord dat 3ds max niet gratis te vinden is buiten een trial versie...(voor 30 dagen).

Is er wel maar dat zijn gekraakte versies, illegaal dus

Je kunt heb voor plusminus 3000 euro kopen :klap:

Geplaatst:

ik heb gehoord dat 3ds max niet gratis te vinden is buiten een trial versie...(voor 30 dagen).

OMG 3000 euro voor een gekraakte versie is dat niet iets te overdreven

Geplaatst:

ja,dat vind ik ook heel veel geld enzo ik heb nu zmoddeller maar ik snap er niet veel van...misschien ken je nogeen andere versie die gratis is.

Geplaatst:

OMG 3000 euro voor een gekraakte versie is dat niet iets te overdreven

Een gekraakte versie is 0euro, logisch ik heb het over een orgineel exemplaar

Het is mischien wel veel geld maar de maaktijd heeft nogal lang gedurrt vandaar 3000

vice, Gebruik G-Max dat is de simpele versie van 3Ds Max maar perfect voor gta-modding :)

Geplaatst:
Een gekraakte versie is 0euro, logisch ik heb het over een orgineel exemplaar

Het is mischien wel veel geld maar de maaktijd heeft nogal lang gedurrt vandaar 3000

vice, Gebruik G-Max dat is de simpele versie van 3Ds Max maar perfect voor gta-modding :)

is het een gratis versie en waar vind ik het?dank u ik heb nu zmodeller maar ik snap er niet veel van hopelijk szal 3ds max makkelijker zijn...(p.s. bestaat er ook zo een nederlandse versie?)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...