~Lance Vance Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2007 Kan iemand de missie "A Drop in the Ocean" van Donald Love ff doen voor mij? Maar gebruik aub niet de wagen in de garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Gehaald: A Drop in the Ocean + $10.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 8 mei 2007 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2007 Hey, wil iemand de missie bij het blauwe telefoontje doen? Ik kom telkens maar tijd tekort. A.u.b. niet de auto in mijn garage gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) Gehaald: Big 'n' Veiny + $20.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 10 mei 2007 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2007 Zoals ik al zei: bedankt! Heb je snel gedaan btw... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Wil iemand A Drop In The Ocean voor me doen? Niet cheaten, niet de auto uit mijn garage gebruiken, niet modden, alleen de missie doen dus Sorry voor de dubbelpost :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Gehaald: A Drop in the Ocean Beloning: $10.000,- Extra: Je hebt nu toegang tot Shoreside Vale! Ik heb tijdens het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van GTA III! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Bedankt Bling... echt bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Weer een dubbelpost Wil iemand de missie bij het telefoontje op Shoreside Vale doen? Ik kom telkens tijd tekort... niet cheaten of andere dingen, alléén de missie doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Gehaald: Uzi Money Beloning: $10.000,- Ik heb tijdens het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van GTA III! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 Thanks Again Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 Wéér een dubbelpost :$ Wil iemand de missie bij het (rode) telefoontje doen? Niet cheaten, alleen de missie a.u.b. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Toyminator - Passed! +$10000 Savegame: Veel succes met de rest van het spel! (Hij staat nu op slot 4, als je hem weer op slot 1 wilt moet je even de '4' veranderen in een '1' in de bestandsnaam) Bewerkt: 13 mei 2007 door Bassiej™ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Thanks Bassiej™! [Trademark speciaal gekopieërd omdat Bas boos wordt als je dat niet doet...] >>> Door Bling: En nu maar hopen dat je niet weer hoeft te dubbelposten.. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 't Spijt me Bling :$ Wie wil Expres-2-Go en de missie bij het telefoontje op Shoreside Valley willen halen? Niet cheaten, niet de auto's uit mijn garage pakken. Alleen de missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.