Jump to content

Savegame Aanvraag


ViceSunshine

Recommended Posts

SaveGame:ik vraag het voor de ps2 dus kan iemand de bij de bijlagen zetten (ik heb geen zin in missies)dus 100% ik heb zelf nog geen missies gedaan.
Er is vast niet iemand zo gek om het spel volledig voor je uit te spelen zodat je een 100 %-savegame op je PlayStation2 kunt zetten. Maar gelukkig hebben we hier op de site een speciaal gedeelte voor downloads en daar staat ook een 100 %-savegame voor de PlayStation2 op: *KLIK*. De savegame is behaald door ASPHALT en in de readme vind je informatie over het installeren van de savegame.

Veel plezier ermee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 447
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ruurd31

    28

  • ll.mulder

    28

  • HerrieM

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ -eend-:

Hij staat in die post van Herriem.

was je nog niet verder gegaan dan , anders kan je de missies erna weer overdoen..

Nee, juist niet omdat ik wachtte op iemand die Paramedic en FireFighter Portland wou doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die wil ik wel doen.

Edit: Ik dacht dat het een normale missies zou zijn. Ik heb niet voldoende GTA3 skill omde missie te doen, iemand anders misschien?

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Die wil ik wel doen.

EditL Ik krijg een savegame waarin ik alleen de missie: 'Last Requests kan doen, verkeerde savegame misschien?

Dat klopt, maar Patriot Playground doe je toch als je in de Patriot voor de Supasave-store in Portland View stapt?

Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Waka-Gashira Wipeout

Beloning: $30000

Bijzonderheden: Er zijn geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik heb de beloningen naast je Savehouse gepakt omdat je geen wapens had en ik had die Armor hard nodig om de politie te weerstaan.

Savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van GTA III. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...