-Matthijs- Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Nouja, kan niemand dat even nakijken voor mij?Ik kan namelijk zelf niet in die garage geraken. Gisteren heb ik al voor je gekeken, zie ook dit bericht. Geen enkele van de drie hidden packages heb ik kunnen vinden, dus ik neem aan dat je ze alle drie dan al hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ll.mulder Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Zag ik over het hoofd , dankje:D Lars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) Paramedic, Rampage 6 en Patroit Playground, lukt me niet. Heb nog niet veel missies gedaan, dus je hebt geen last van gastjes die op je schieten. Geen cheats of mods, please. Bewerkt: 31 mei 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Paramedic - Mission Passed! Beloning: Oneindig lang sprinten - Health pickup bij savehouse Rampage 6 - Mission Passed! Beloning: $$$ Patriot Playground - Mission Passed! Beloning: $20.000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Ik zal het voor je doen.. Ik hoop dat het lukt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ll.mulder Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 1a) Deze rampage bevindt zich achter de ‘Video Video Store’ tegenover ‘Luigi’s Sexclub 7’. Als je recht voor de ‘Video Video Store’ staat zie je links van dit gebouw een gangetje, loop hierin en je ziet de rampage liggen en daar kun je hem dus starten. Het doel van deze rampage is om 30 Diablos in 2 minuten om te leggen met een M16. Als je deze rampage gehaalt hebt krijg je een beloning van $5000. Deze dus.. GTA3sf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Rampage 1a -- Mission Passed! Beloning(en): $ 30 000 Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt. Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ll.mulder Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Rampage 1a -- Mission Passed!Beloning(en): $ 30 000 Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt. Savegame: Het lukt mij maar niet om hem te downloaden ik krijg aldoor een index.php bestand inplaats van de safegame. Lars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Dat is raar, probeer dan even hier de file te downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 *Mandelijkse bump * Aanvraag: Je naam: GTA Monster Missie: Paramedic en Firefighter - Portland Cheats: Absoluut niet, ga voor de 100%! SaveGame: Zie hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 Paramedic - Mission Passed! Beloning: Oneindig sprinten - Health pickup bij savehouse - Adrenaline pill bij savehouse De Firefighter heb ik eveneens gedaan. In totaal heb ik 21 brandjes geblust, maar ik heb geen melding van voltooiing gekregen. De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Aanvraag: Je naam: GTA Monster Missie: Firefighter Portland Cheats: Absoluut niet! SaveGame: Klik hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik wil hem wel voor je doen, maar in je vorige aanvraag heb ik reeds 20 brandjes geblust op Portland. Daarnaast klopt er iets niet in de link naar je savegame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik wil hem wel voor je doen, maar in je vorige aanvraag heb ik reeds 20 brandjes geblust op Portland.Daarnaast klopt er iets niet in de link naar je savegame. Laat maar zitten. Ik ben toch bezig met een speedrun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Aanvraag: Je naam:Bierbuikje Missie:Waka-Gashira Wipeout Cheats:ja SaveGame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.