Vic Vanc Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Ik doe 'm wel. Maar ik moet er dus maar eentje doen hé, of allemaal? Met allemaal zou ik heel blij zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Ik geef de savegame door. Bait mislukte terwijl ik niks verkeerd deed , en voor de andere missies is Claude gewoon niet voorbereid. Hiermee doel ik op een Uzi, Armor, en Health. Je hebt geen Uzi in je bezit, ook geen Armor, en je hebt maar 57 Health. @ hieronder: Ik zeg juist dat ik de savegame doorgeef, ik heb geen missies behaald. Bewerkt: 18 januari 2009 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vic Vanc Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Ik geef de savegame door. Bait mislukte terwijl ik niks verkeerd deed , en voor de andere missies is Claude gewoon niet voorbereid. Hiermee doel ik op een Uzi, Armor, en Health. Je hebt geen Uzi in je bezit, ook geen Armor, en je hebt maar 57 Health. Ik heb nu full armor, health en een Uzi. De savegame zit in de bijlage. GTA3sf1.b Bewerkt: 18 januari 2009 door Vic Vanc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vic Vanc Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 wie wilt de missies doen voor me? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Decoy -- Mission Passed! Beloning(en): $ 35 000 Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt. Savegame: Bewerkt: 25 januari 2009 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Telefoonmissie Cheats:Nee Console: PC Save: GTA3sf1.b Bewerkt: 20 april 2009 door JeremyVosJV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Missie gehaald: Big 'n' Veiny Beloning: $20.000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Bedankt Svenie:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Missie: ''J'' Console: PC Cheats: Nee Save:GTA3sf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Missie gehaald: The Getaway Beloning: $30.000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Savegame: Ik raad je trouwens aan de missies van Marty Chonks te gaan spelen, aangezien deze wegvallen wanneer je Portland verlaat, waardoor je de 100% niet meer kunt halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Marty Chonks zie ik niet help me !! Kan je ff voor me kijken?GTA3sf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Aanvraag: Hulp met missie. Je naam: Jeremy. Missie: Uzi Rider. Cheats: Geen. SaveGame:GTA3sf2.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Missie gehaald: Uzi Rider Beloning: $10.000 Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Volgende missie: Gangcar Round- Up Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Als je even geduld hebt, dan doe ik die wel even. Heb geduld zat, alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.